Casa Rossa Piccola


L'isula di Malta , persu in u Mari Mediterraneu, hè assai populari in u mondu turisticu. I vitturiti sò attrati da una natura unica, clima favorevoli, rich heritage storicu, assai posti memoriati.

A decorazione unica di l'isula hè sensu, in debitu, a veru opira di l'arti - Casa Rosa Piccola in Valletta . Solu chistu custruiu, anchi a so vuluntaria, pò esse fieru da ciò chì stava in a so forma originale da u mumentu di l'erecció à i nostri ghjorni. U palazzu ùn solu funziona cum'è museu, hè una casa abitanti in quale stà vicinu una famiglia famosa chjamata Pireu.

Storia di l'erecció di u palazzu

Basatu nantu à i ducumenti stòrici è fatti, pò esse sustegnu chì u palazzu hè struitu à mezu à u centru di u XVI sèculu. Questu avvene hè assuciatu cù a vittoria marchja di i cavaleri malati nantu à l'esercitu di l'Imperu ottumanu. I vittori da quellu tempu hà avutu tempu per visità parechje cità europei, chì l'hà pigliatu cù u so putere, grandeur è fiducia. Dunque, i capipelli di decisu di custruisce quarchi cosa simili di rinfurzà l'spiritu di suldati è di u populu ordinu.

Circundendu u casteddu

Malgradu u fattu chì a casa hè abitanti, qualcunu pò intru entri in una visita guidata. I spassighjati sò sempre interessanti è cusimaticu, perchè sò accumpagnati da affari di storia di u patrone Casa-Ross-Piccolo - Marquis di Piro. A cullizzioni di stu museu pocu cumuni hè rapprisintatu da parechji uggetti di a vita di i ghjurnati, di imprese persunale di l'abitanti di a casa, di pittura.

Museum in the dungeon

U palazzu fù custruitu in tempi di guerrier internecine, per quessa hè furnutu cù parechje alcuna. Per esempiu, ghjustu sottu a casa in i taglioli di pietra chì guida à i bombe. Unu di sti rifuggiati diventenu un museu oghje è ghjè assai populari trà i turisti, cum'è una continuazione di un passaghju per a casa.

A turisti nantu à una nota

Sè vo site visitate u palazzu, pudete sapè chì ùn pò micca visità u museu stessu, solu i gruppi di scursioni sò permessi chì sò accumpagnati da u ospitatori o di a guida. I Excursii sò purtati in English.

Tutti i venneri ci hè una "tour cù champagne". Duranti stu successu, i viaghji ricevenu un vetro di vini spumante è passeghjanu in a casa in a cumpagnia di unu di i membri di a famiglia aristocrática. Per vene in questa scursioni hè pussibule solu dopu u pagamentu di una visita, u costu hè di 25 €.

In u territoriu di u casteddu ci hè una tenda di souvenirs in quale puderete sceglie una larga varietà di rigali per i amici è a famiglia.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà à Casa Rossa Piccola in Malta hè assai simplice: si trova in a strada di a Ripublica, chì pò esse acquistata da trasportu pùblicu (bus numero 133, stop - Qadim). Serà abbastanti per voi per caminari un sulu quadru prima di entri in l'edificiu.

Parechje maghjina interessante è impurtante è e mura medievale di u casteddu. Ogni annu hè visitatu da migliori di turisti chì anu interessatu à u passatu è cunnosce per apprezzà u presentanu. Serà interessante quì ancu per i visitatori più giovani, perchè a persone di bellezza è splendore pò sempre senti. Esperemu chì u restu duverà solu emozioni pusitivi è imprese indelighi.