8 femminili assassini, nantu à quali i film hè sparatu

In a selezzione di e donne assassinosa più brutali, nantu à quali films eranu sparati.

Chiddu hà urdinatu à e donne di crimini terribili tali?

Eileen Warnos (U Monstre)

Eileen Warnos hè un assassinale seriale da i Stati Uniti, chì sparò siete figghi. Dopu ella hè stata filmata a pelicula "Monster" cù Charlize Theron in u rolu di titulu. Per a furmazione di l'imaghjini assassini, l'attrice hè stata premiata l'Oscar.

Eileen hè natu in u 1956 in una famiglia disfuncional. U so babbu ùn anu vistu mai, prima chì a so figliola nascita, fù imprisonatu per pederastia, induve hè successivamente suicidiu. A mamma Eileen, ùn vole micca di crià i zitelli, l'abbandunò in a cura di i so aviani è scumpariscenu in una direzzione chì ùn anu ignotu.

À l'età di 11 anni, Eileen hà iniziatu à participà à a prustituzione, è in 14 nascita à un zitellu chì era statu rinunziatu per l'adopzione. Ci hè una parolla chì a picciotta era assaltata sessualmente da u so missiavu. Doppu, era per questa mutivu chì hà sceltu vittimi di i vechji maiò cchiu anu 40 anni comu vittimi, diventonu u so ughjettu di revenge, incunificendu u so rapist.

Dopu à a morte di a me avana, u me missiavu guidò a bedevule di 15 anni di a casa, è per qualchì tempu hà obligatu à vive in u boscu. A vita, continuò à guadagnà u "professione più antica", è ancu cummercialtiti in saccu.

In 1986, si riturnò cù Tyra Moore, cun quale hà principiatu un affari. E femiciliu cuminciaru a cunviviri anu nantu à i soldi di Warnos. In u 1989 Eileen hà iniziatu à a morte. E so vittimi eranu vittimi maschile chì pruvò di "sguassà" o accunsenu per dà un ascenseur. A morse vittimi Eileen limpiau i borse. Idda u lootu à u so amatori, chì hà amatu shopping. Prima ch'ella hè stata capita in u 1990, sparta sètiche masculi. L'assassinu hè statu condensatu à morte, ma u verificatu s'hè fattu solu in 2002, 12 anni dopu a so arrestu. Li ultimi motivi eranu:

"Vulveru tornu"

Perchè u rolu di Warnos Charlize Theron hà avutu guadagnà 15 kilogrami, è ancu per spona u so capelli è raspià e so celluli.

Carla Homolka (Karla)

A film "Carla" hè basatu nantu à a storia reale di Carla Homolka è Paul Bernardo, serial assassins from Canada. In u 1995, a tribunale si trovani culpabilimenti di vultà è di assassiniu.

Karla è Paul hà scontru in u 1987 è accumincianu a datà, è in 1991 si marreru. Qualchissia ùn sapia chì i prudutti cuntenti sò veramente perverti è assassini. Piglionu e ghjuvani ghjunti in i so abitanti chì anu stati vitturati è morte. A so prima vittima era a surella di Carla, chì stavanu mortu davanti à a so tola. I perpetratori imbulizzavani cù una piuma di dorme, invechera Paul scacciò a zitella, è dopu à uni pochi d'ora, hè mortu. I medichi ci pensavanu chì a Sister Carla choked after vomiting after drinking alcohol. Videndu chì tuttu s'hè sappiutu cun facilmente e so mani, i perverti cuntinuonu i so atti atride. Hè turturati è ammazzatu almenu trè nichi.

In 1993, i criminali sò esposti. Pàulu fù cunnannatu à a prissioni persiana, è Karl à 12 anni in prigiò. In a film, Karl hè presentatu com una ragazza scumessa in amore, esclava da u so maritu un maniacu è pronta per tuttu. In ogni casu, in a realità, a donna era un cumpiacente cumminciata in crimini, com'è tistimuniatu di u videotame truvatu in a casa di l'assassini.

Ora Carla Homolka hè in grossu. Ella cambiò u so nome, si maritò è hà pigliatu trè figlioli. Dopu u 2017 u travagliu com'è vuluntariu in a scola.

Sisteri Gonzalez de Jesus ("Las poquianchis")

I Sisteri Dolphin è Maria Gonzalez de Jesus sò ricunnisciuti cum'è l'assassini seriali di più brutali di u Messicu, avè passatu in questa classifica sangue di tutti l'omi. Cumu hè stati cattivi diabolichi?

Delfinu è Maria anu nascitu in una famiglia di fanatichi religiosi è un polizia canusciuta per a so cruelità. U mo babbu abbattitu à i so membri di a famiglia, è l'avè dicendu, furzendu e petite fiani per esse prisenti à l'esekzione di criminali. Dopu adutturà una di e sistimane Maria è Delfinu in prigiò, in punizioni per pruvallu di scappari di casa cù u so sposu.

Doppu la morti di i genitori, i sureddi aperti un puddicu, chì prestu prestu da vene un bonu prufittu. Per via di l'arricchimentu Gonzalez ùn hà scappatu nunda. Nascinu à i so cumpunenti, truvonu e più belle bellezza, chì èranu abducti è furzatu in a prostituzione. I caputtu eranu guardati in terribili cundizioni, è quelli chì eranu corse o ùn pudessinu a continuà "travaglià" anu statu brutalment assassinati. Per fà u prufittu, i sureddi odori anu trattatu ancu cù qualchi clienti. L'attività sanguina fioru durante 14 anni, da 1950 à u 1964, è da una ragazze fugliale hà sappiutu di scappatu di u terribbellu pudete è andà à a polizia. A pulizzia truva 80 donna è 11 omini nantu à u ranch di i sureddi, in quantu diversi corpu di babori premature.

Ogni chjese di i soru era cunnannatu à 40 anni in prigiò. Delfinu mortu in prigiò per via di un accidentu, è Maria fù liberata. Nunda ùn hè cunnisciutu di a so destinazione futura.

Pauline Parker è Juliet Hume ("Crieri celends")

Questa storia monstruosa hè devenu in u 1954 in New Zealand. Dui cumpagni sordi, Juliet Hume di 15 anni è Pauline Parker di 16 anni, trattatu brutalmenti cù a so mamma Parker, à morte, scorciata da un brique.

Pauline è Juliet scontra à a scola è si sò assai attaccati à l'altri. Subsequently, ci era parechje rumorsi chì e zitelli eranu lesbiani, ma Hume è Parker neguzianu categuricamente this.

À l'iniziu di u 1954, a mamma di Ghjulè ​​dicidi di mandà à i familiari in Sudafrica. Pauline esprimiu u desideriu d'andà cun l'amica, ma a so mamma Honore ùn la mancava. Allora e donne decidenu tumbà a donna. Hè invistitu Honore à u parcu è a ghjittassi cù un brique, culpisci 45 strokes. Ogni fiddola era cunnannatu à cinque anni in prigiò. Dopu à andà in liberu, Pauline hà truvatu un postu di maestru, è Juliet diventenu un scrittore. Idda scrivite novi novu detective sottu u pseudònimu Ann Perry.

A storia di i dui anziani hè stata filmata in u 1994, cù Kate Winslet è Melanie Linski.

Martha Beck ("Lonely Hearts")

In u filmu "Lonely Hearts" Jared Leto è Salma Hayek figurani brillantamente unu di i duos criminali più famose - Ramona Fernandez è Martha Beck.

Ramon Fernandez era un vitturianu matrimoniu. Dopu a rivista "Lonely Hearts" hà cunnisciutu da e donne di ricchezze, quale ellu riceva. Un ghjornu hà cunnisciutu da a nurse Martha Beck da currisponde. A donna ùn anu pussutu risicà i charms di Fernandez, è hà decisu di fà ella u so cumpiacente. Pudava una cundizione per ella: se vulete esse cun ellu, deve rinunzià i so dui zitelli. L'immeuble Martha fu à questu, è hà scrittu u rifiutu di i zitelli ...

D 'avà à Beck è Fernandez accumincià à agisce. Martha hà seguitu à Ramon in ogni locu, chì pareva esse a so surella. A coppula ùn anu micca disprezzu è esicuzzioni: si strufinonu in a fiducia di i soli ricchi, anu invitatu à visità, dopu à quale anu uccisu e so vittimi è puliti a casa. Almenu allora uccisu 17 donne.

Dopu à l'esposizione, èranu sententi à morte è, cum'è Martha hà sunnutu, morse u stessu ghjornu. In a sedia elettrica. Hè nutate chì accettà u rolu di Martha Salma Hayek, i creaturi di a film "Lonely Hearts", assai flatteratu u criminali. Marta era lletica è pisava più di 100 kilogrami.

Gertrude Baniszewski ("Crimtu Americana")

In u 1965, una mamma di famiglia generale Gertrude Baniszewski hà torturata Sylvia Likens à 16 anni di età à morte. Stu assassinu hè chjamatu u piticu criminali in a storia di Indiana.

A zitella era in cura di Baniszewski, mentri a so matri era in prigiò per smaritu è ​​u babbu annantu à circà u paese in circà di ricerche. Baniszewski, chì solu criò sette ziteddi, rinovu à esse sradicatu. Ellu cuminciò à sbattassi cù Sylvia, è prestu ligà i so figlioli à bullying. A zitella era chjughu in una cantina, induve era sughjettu à tortu, cum'è un mutivu chì Sylvia hà mortu.

Gertrude è i so figlioli più maiori sò state cunnannati a diversi termini di prissioni.

In u 1985, Baniszewski hè stata liberata, cambia u so nome, è 5 anni dopu, ella murìu di u cancellu pulmonale.