Riga Stazione Centrale


In ogni cità hè una stazione di ferru. Questu locu - a stazione di stazione, l'stazione quadru, treni è mandili - hè a prima cosa chì visitanu a cità si vede. Hè per quessa elli għandhom attirari l'attinente di i turisti cù bellezza è boni groomedness. Riga ùn hè alcuna excepzione. E Stazione Centrale di Riga hè una di l' attraversu di a cità , chì hà una storia richia.

Infurmazioni ghjugna

A custruzione di a prima stazione di a cità principia in u 1858. Era una struttura di legnu è ladrone. Comu accuminzava a funziunà in u 1861. In l'anni dopu, a struttura era ricustruita, una nova algiuna era aghjuntu. In u 1889, vicinu à a stazione di stazione, era custruitu una capella Ortodoxa di Alexander Nevsky, in memoria di a famiglia di l'imperatore Alexandru III, chì hè stata salvata dopu un accidenti di a strada. A cappella hè stata demolita in u 1925. U currentu stazione di stazione hè stata cumissionista in u 1967.

L'Estazione Centrale di Riga hè a ora di l'stazione di stazione principalu in Riga, cunzistenti di un cumplessu di edifici, butteghe, kioscarisi è catering. Ci aghera 12 vaghjuli è 5 fiorini. A salute à i mandili hè realizatu da i tunnelaghji da u shopping centre ORIBO.

Clock Tower hè un postu di vede

In u 1964, à l'intrata à l'stazione, pareva a torre di città, chì era ancu una torre d'acqua. L'altura di a torre hè 43 m.

A data, l'edificiu di 10 stori di l'stazione, à dì u clock tower, per i visitori hè:

  1. Un europarcu convenientu in u quartu pianu.
  2. U nostru centro di cumprà mudificà CRIANCERA, situata da a 1era à u 3eramente.
  3. Beautiful restaurant bar di dui nivuni NEO, occupendu i 8 è 9 settlements.

Per separà, hè necessariu di dicenu di u bar-restaurant. Pò esse ghjunghjite nantu à u elevatori o à pede nantu à a scala. Dui palazzi cale sò cunsigliu cù una scala in espirale, i passi chì sò sottumessi à a sera cù u hall. I parechji spezii anu da u sensu di spaziu apertu. In più di i piatti diliziosi (in lituana, a culonia europea è ancu di a cucina japonaise) è e sipale semi chjappi incantevuli, diventeranu una vista panoramica magnificu da a finestra! In tempu bellu, a cità pò esse vistu in u pale di a manu.

U bar-ristorante hè apertu ghjornu da 11:00 a 23:00.

Museu Ferruvaru

Quale treni ùn hà micca passatu? A storia di a Riga Railway sia aperta à i visitori in u museu. Eccu avete vistu un mudellu breadboard di u ferru di quelli anni, è dinò locomotivi, treni electrici, etc. Di a strada ci hè una esposizione di locomotivi è vaguni.

U prezzu di u bigliettu per l'adulti hè simbolicu, è per i zitelli ùn hè micca entru. Per una tarifa addizie chjosa, solu per avete da esse ingressu un mudellu breadboard di a via ferrovia, circà à quale tornate à a zitella. U spettaculu hè veramente maravigghatu!

Cumu à i monti?

L'Estazione Centrale di Riga si trova in u centru di a cità à Stacijas Square, 2, à poca distanza da u Vecchio Città .

U museu di u ferru hè ancu situatu à u boulevard Uzvaras, 2a. Truverete ùn hè micca difficiule. Hè situatu da l'stazione in u latu oppostu di u fiume, ghjuntu dopu à u bastimentu di a Bibbiuteca Naziunale.