Oghji di moda di bruna 2014

Rubio hè cunsideratu unu di i culori più reale. Assai associanu cù tendità è feminità. In verità, a varietà di tonalità di rossi 2014 permette di scelta u culore chì si cuncepisce e vostre aspettu.

Moda di u pilami lustrosi 2014

Di sicuru, a tendenza principali di u 2014 segue a essenza un rubio naturale. Un toninu iridescent hè à l'altu di pupularità. Eghjettistani hà avutu una cura particulari à u tonu di "rubia pura". I sperte sò micca ricunnoscienti di accoltu u tò capelli in un colore chjucu incù un admixture di tons prussianchi, d'oru o platinu. "Pure Blond" hè un matte sbuchju chì duvore assai dignitu è ​​noble. "Fuddie" hè un'urganisazione naturali. A strada, hè statu creatu da i stylists solu per cumplementari l'impresa futurista.

A mamma di perle hè unu di i tonalità più stylish in 2014. Ichiuzzi iridescienti pari viva è naturali. A mamma di perle permette à i capelli di vede naturali, dà un prugettu è brilla.

Certi stylistichi cunzidenu unu di i tonalità di u moddu più chjappi in 2014 sfumaturi di sabbia è beige-russa. Questi li capi di pilu sò perfetti per i ragazzi scuri cun l'occhi marroni è grisa. No àutru attraenti, vi guardate nantu à i capelli di belle bleu. Attenti à a littura o sabbia beige.

A strada, l'ombra di una bionda cun un tonu rossu sò micca listessi cum'è prima. Eranu rimpiazzati da "rubia blond" - un santu naturali è naturale. Per questu hè bisognu di vedenderà strettu à i rapprisentanu orientali grishe e crescenu di u sessu fair.

In quantu à i metudi di tinutu capiddi, sta staghjone hè particularmente populari l'effett ombre , chì implica raghji scuru, lucene torna versu u tonu luminoso. Un colorante cusì intornu seranu bè nantu à u pilami longi.