Calzature - Spring-Summer 2016

I manifestazione di moda di e cullezioni primavera è estiu per a stagione calata fubbe longu fa morta, chì significa chì si ponu cunnosce i tendenzi di i sposi primavera-istati in u 2016 è cumprà mudelli favoriti.

Tendances of Spring-Summer Shoes 2016

A moda primavera è l'estiu 2016 nantu à i scarpi una combina l'esperimenti di sviluppu mudernu, è un accordu di classicità à a dicurazione di i maghju.

Unu di i mudelli più populari di a staghjoni nantu à staghjunata serà sandali alta , gladiatori . Accuminciaru a passarii in moda l'annu passatu, ma in questu a so pupulazione righjunghja un pianu vera. I diseggiani ricunniscenu a sceglie u so scarpe di moda di primavera è stile di a donna in 2016 in colori brillanti cù una varietà di strapelli di designu, ma sempre in un locu chjaru è casi pianu.

L'altru tendenza di a moda di sapori serà sensu à l'affaccà di e chjude chì vulianu semblar più altu. Questa hè una cullizzioni ultra larga è moltu di u mudellu di i scarpi, per esse stivelli d'avanti, scarpi o sandali estivi. Questa pratica in i novi cullizzioni di u 2016 nuvole-stane ponu esse usata in una cumminazione cù un puntu altu è grande, è in modu indipendenti, chì copercia u pede sanu. Allora parolli di sapori ùn sò micca ottenevuli belli, ma ancu còmusi, adattati per u travagliu ogni ghjornu.

Diversi mudelli in u sportiu sò sempre pertinenti: sportivi, raffiguranti, sportivi. Anu diventà unu di i cumposti di u squadra più ovvi per i vistimenti informàti. À u stessu tempu, i diseggiani presentonu parechje variazioni è mudelli chì sò fatte in a tradizione di un strumentu sportiu, ma sò micca adattati per l'esercitu. Fate tali esperimenti, sandali nantu à a rigioni sportiva, sapelli in una falza o taccu, sapori ballet chì s'assumiganu di scarpi fitness è assai più.

Per amatori di i classici, a bona nutizia hè chì i scarpi di u barcu seguenu un mudellu di i sapori più modi di u 2016 primavera-estiu. Ghjè questu stilu chì sustene a bellezza è a gràzia di i patchetti femminili, è per quessa hè stata utilizata da i diseggiani in parechje shows. Di sicuru, ci sò parechji esperimenti cù una varietà di designu, ma a forma classica anu cambiatu.

Se parlemu di i mudelli per a primavera, invece i capipasenti in sta staghjone seranu, surprisingly, stivali di gomma. Hè offrittu à portà e cù capelli femini, è cù chjosi, è cù e chieti di coghju. A cunvenzione di questu tipu di i scarpi sò difficultestificà, ma in u tempu secondu hè megliu per ottene un paru alternativu di stivali di vaghjimu o d'argentu, sopramente da chì anu ancu un gran numaru d'elli in a nova coleta primavera-estiu.

Design and materials

A primura particulare hè deve pagatu à u disignu di i mudimi di mudelli di u calchissia mudificati di u 2016. L'annu, anu parechje fatta di materiali di una diversità di textura, qualità o culore serà particularmente populari. Per esempiu, una cumminazione di cuoio è tèxtru o u pelu è suede pò esse utilizatu bè. U prugrammu cumminatu pò dà ancu u mudellu più classicu una nota di frescura è extravaganza.

Vale nutà ancu a pupulazione di i materiali trasparenti per a fabricazione di scarpi, à dì - plastica. Sapere è stivali chì dimustranu bisognu di u pede femminile è creanu l'effettu di camminare nù pesce, hè un modellu, ma bien difficile, tendenza in l'usi di u podju 2014. Invece parechje marche l'adattatu, è aghjunghjenu à i so mudelli inserti di materiale trasparenti.

Se parlemu di e furmulare propii di u nasu è u piuvale, in u primu aspettu, a forma classica puntica hè u principale. In moda, quadru, tufonnu ammanu è taccu, è ancu parechji variazioni nantu à u puntu à u pezzu.