Piacatu faldes, in moda in 2016

Parechji decades ago, una fascia chiatta era parti di l'uniforme di a scola. Era trattata bè indifferenti. Avà, una di e tendenzi più modesti in u vaghjimu di u 2016 hè una fascia chicca. A varietà di scelte per cumbincià cù altre costerita fa un tema favuritu di u vestitore di ogni fashionista.

Cù que portà una fascia chicca di moda in u vaghjimu 2016?

Disegnaturi, imbueddi di l'amori di u tatuu "in un pezzu", prisentanu u mondu cun una larga varietà di ogni tipu di faldes-piumate: curtu, longu, midi. In quantu à i culori è texturizati di u tela, ùn sò micca alcune. Piuma per tessili tessili hè fatta da travagliu, chì ci permettenu à mantene in forma, anche dopu lavatu, è prudutti di a puntata sò creati immediatamenti da un punteddu speciale. Cù que portà una fasa?

Una larga fascia chicca hè scelta per e da alta e ghjuvanotti. Se ùn cose micca sti paràmetri un pocu, hè megliu per stà in un tulume mediu cù una cintura disprezzata, allughjendu i scarpi di tacchino .

Perchè u teatru stessu di a fetta hè già attraversu attenzione, a cima ùn deve esse micca soprata cun una decoru o assai lotte. Pudete sottumessi à a cintura cù una strapazza cuntrastanti.

U principiu quantu hè applicate à i scarpi. Hè megliu dà preferenza à i mudelli lacunesi, per ùn fà micca sopra à l'imagine.

Puderanu bè cù una fascia chicha cù truncata o cuttivata in una falda cai turtleneck. Se u teddu di a fasguna hè monofonique, a cima cù l'ornamenti venerà bè. Per esempiu, una cammisa bianca è bianca è un sweater bianchialu è un pezzu di suttura russa sò adattati per una faldella blu.

Qualunque sia a larghezza è tela di a fascia chiese vi tuccherà per ellu stessu, in u 2016, sarà un fundatu maravigliu per una stampa fresca è giovanna chì hè oghje in a tendenza. Per u vaghjimu, hè megliu per stà nantu à i tonalità pastel o blu scuro, verde o rossu, anu più bellu riflettendu e tendenze di sta stagione.