Dysbacteriosis in ginecologia

U cuncettu di dysbiosis hè assuciatu cù una violazione di a microflora intestinali. E, sfurtunatamenti, ùn ogni donna ùn sapi chì moltu spessu, a causa di sensazione spavintosi in a zona intima diventa un desequilibri di bacteria utili è dannuu in a vagina. In ginekulugia, sta maladie hè comunmente chjamata vaginosi bacteriana o di dysbiosis vaginal.

Dysbacteriosis in gineco - causa

A flora di a vaġina hè unica è equilibrada, cum'è un regnu, cumprenni di più di 40 spezie di varii microorganisimi. Bastamente hè lacto è bifidobattere, chì sò rispunsabili di mantene un nivu di acidezza in u vagina è di pruducia peròxenu di l'idrogenu. Grazie à questu, tutti l'urgani riproduttori sò babbi di u crescita è a multiplicazione di bacteriasi preghjudizi. Presente in a vagina è rapprisentanu opportunisticu, ma esse in a minurità, ùn ponenu micca una minaccia per a salute.

Inoltre, per disturbà l'esistenza armonosa di l'abitanti lucali, ùn hè micca necessariu di esercite sforzi privati. A causa di disbiiosi in ginekulugia sò generalmente cunsiderate:

Dysbacteriosis in ginekulugia: sintomi è trattamentu

In ghjineculogica, i sintomi di dispuberarisi inclusi picurara è ardenti in a zona intima, l'apparizione di secrezii specifichi, puffiness e reddening petit e grandi labia. A malatia pò manifestà à i sfidi diffirenti.

Signs characteristic de dysbiosis in ginekulugia sò u so cursu crunicu, cù periodi d'exacerbations è remissions. Sicura chì dysbacteriosi ùn hè micca trà e malatie più periculosu, ma hè bisognu di piglià certi misure per l'eliminazione, per evitari u sviluppu di i cumplicazioni.

In u prucessu di trattamentu di dbaerbteriosi, un pudere micca focu solu per l'eliminazione di u patogenu, hè ancu necessariu di restituurà a flora vaginale nurmale è rinforza e prutezzione di l'immunità. Se un furmazione di trattamentu hè numinatu bè, allura necessariu hà dui direzzione:

  1. Prima di tutti, cù l'aiutu di l'antibiotici i microorganismi patogeni sò eliminati. In coppiu cù droghe antibacteriale per u trattamentu di dysbiosis in ginekulugia, hè customu d'utilizà suppositori d'action local chì anu effetti antisématici è antisépti.
  2. Per restituciru a biocenosi vagina nurmale, hè necessariu d'utilizà preparalli chì cuntenenu i bacteria di lattice acidus. In ghjineculogica per u trattamentu di dysbiosis, tali droga sò assai populari, Lactobacterin è Bifidumbacterin.

Se u trattamentu hè prescrittu à u tempu è adattamente à u gradu di vaginose bacteriale , u prucessu di ricuperazione ùn duvite pocu tempu.

In più di i sensibilamenti sfavillanti, pò esse un puntu di iniziali per a maiò malatie gravità. Ùn hè micca trasmisatu sessualmente, ma in u prucessu di trattamentu, hè megliu per limità contacti sessuale. Avvisate sta maladie hè assai difficiule. Solu misure cumplessi aiutanu à priservà a biocenosi naturali di a vaġina in u statu d'equilibriu.