Museu Etnogu di l'Aiacciu (Riga)


À a sponda di u lagu Juglas, solu à qualchi kilometri di u centru di Riga , unu di i musei più antichi in Auropa hè stallatu - u museu etnoluggiu Open-Air Letoni. Hè ancu u più grande museu di u so tipu, accupendu più di 80 ettari di terra. Quì sò custruiti edificatori di tutti i cantoni di u paese, chì in u tempu passatu sò stati utilizati com'è una casa o in e coseci urgente.

À u museu

U museu hè stata custruita in Riga in u 1924, ma i visitori sò intrudenu in u so territoriu solu in u 1932, quandu a so grand inaugurazione si produciu. Qualchissia chì hà ghjornu in i spazi di museu, dicerà chì ùn hà micca sappu di u spiritu di u museu, perchè ellu stametatu in u mondu, chì era in parechje centu anni.

U museu etnograficu apertu in Riga hè assai diffirenti da u so tipu. Questu hè dovutu, prima di tuttu, à u fattu chì a so esposizione hè stata furmata in u preghjudiziu, è per quandu a maiò parte di l'uggetti mantenianu l'apparenza originale. Da tutti i cantoni di Letonia in u museu eranu tracciati 118 edizzioni antichi, in quelli campagnoli è campagnoli, pescaghji è artiggiani hà campatu. I edifici sò stati mandati à Riga da Kurzeme, Vidzeme, Latgale è Zemgale. A maiò parte di l'esibiti sò stati construiti in u 17u seculu.

Cosa da fà per i turisti?

À l'estiu, un tour turisticu di u museu pò esse realizatu pè pede o in una bicyclette. Quelli chì sanu in u museu etnographic in l'aria aperta durante a staghjone di neve, seranu pudarà caminari nantu à a campagna nantu à scalti, sketch o pruvate tutti i piacè di pesca di ghiacciu. A sala di mostra, chì si trova in u locu di l'anticu hamdu, regula in modu rigulari l'expositu. Ci sò spessu fatti diverse manifestazioni, esibizioni, celebrazione è i classi maestri, in quale tutti i invitati di u museu pò participà. Tradizionalmente, in u giugnu hè una fiera di u territoriu di u museu.

Inoltre, i turisti ponu:

Informazione pè turisti

  1. U museu ùn si faci senza ghjorni fora di 10:00 a 20:00 in a staghjone di l'estate è di 10:00 a 17:00 in a staghjoni d'inventi. Hè nutate chì in i turisti in l'invierno pò visitarà solu u Patio di i campagnoli Kurzeme è u paesi di i pescaghieri Kurzeme, tutte e altri edificatori per questu pezzu sò chjusi.
  2. In a tempesta estensiva, u prezzu di i biglietti di i biglietti aumenta è hè 4 eurosi per l'adulte, 1,4 euros per i zitelli, 2 euros per l'alumini è 2.5 per i pensionisti. In quantu à u bigliettu di famiglia, u so costu in questu piriu righjunghje à una marca di 8,5 eurò.
  3. Dopu un passaghju per u territoriu di u museu, pudete rinsignà sè stessu è rinfigurate a vostra forza in a tavernu situata in u territoriu di u cumplessu.
  4. In a buttiglia di souvenirsi pudete cumprà un rigali inghjustificatu da l'artisanisti lucale.

Cumu ghjunghje?

U caru à u museu Open-Air Etnogu Latinu pò esse acquistatu nantu à a strada A2 è E77, chì si movenu in a direzzione di Riga-Pskov, o à u A1 è E67, se vai in a direzzione di Riga - Tallinn . Cum'è una guidata, pudete utilizà u lagu Juglas, allora chì u museu si trova.

Inoltre, i buses van à u museu sottu un numaru 1, 19, 28 è 29. In vista di u museu, avete bisogna à esse u museu à l'aria aperta.

Fans di i percorsi di bicicletta seranu capace à ghjunghje à u museu da u ciclo di piste Center - Bergi, chì hè 14 chilometri longu. I so cumpagni di ruota di i ruoti pò esse spedizione in un pianu di bicicletta, situatu direttamente davanti à l'ingaghjamentu di u museu.