Tagliolini decorati

Piattà in a casa ùn pò micca solu i fiori. A grande pupulazione per l'amatori hè ancu apprezzatu da i frutti è di i culori decorattivi, in particulari, i pumati. Sò cunvenuti cum'è crescenu nantu à un tabburettu o un balcuni. Per questu, ùn hè micca necessariu di tenisce un giardinu di l'inguernu - i pumati pò cultivà ancu in un chjucu. Allora, chì ghjè un fiore decoratore di tomate?

Tagliolini decorativo

I pumati interni sò una varietà separata di pumati. Per e so proprietà sò simili à i pumati cume ordinali, ma creanu solu à 30 cm in altitudine. I frutti di i pumati corsi propiu eranu macari relativamente chjuca. Ci hè una parolla chì i pumati decoratori ùn sò micca listessi, ma hè un mitu. I frutti di e sti pezzi pò esse cunsumati, è puderanu diventà dinò un bonu decoratore di a vostra casa.

Tinta decorativa

Puderanu di tomba da e staghjoni secca o germinata. Sè postu una rossa di tomate cumuni, pudete sapè cumu hè fattu. Quandu i grollini righjunghjenu 5-6 cm, devenu esse trasfurmati in tazzi di turf, in u quale hè assai piacevule per cuntrullà u reginu.

U fattu hè chì i pumati decoratori sò assai sensittivi à l'umidità, u calore è à a lumera. Pè l'acqua ci deve esse moderate, cum'è a cima di secca s'assicagna (in media 2 volte à settimana). A qualità à a casa hè facilitu per furnisce - questa hè a raghja di a facilità di u tomate in a casa. In l'estate, pruduce a pianta in u canale, cusì chì a pianta ricevi un massimu di luminosu, ma ùn pruvate micca devi u sole di u sole da u cristal. In a stagione fredda, l'illuminazione d'alta qualità pò esse furnita con luce fluorescente.

U pumadoru decorativu in a pignatta, cum'è e piante da strada, necessite un vestitu è ​​una liggerata. Fertilize tutti i 10 ghjorni (utilisate u fertilizante universale per i pumati). Quandu u ramellu sarà abbastanza grande o l'apparariu apparariu, a pianta deve esse aghjustata. Questu avete avertitu u cuntattu di e futuri frutti cù u pianu è a so decadenza, è prumove ancu prumove una bona ventilazione di l'arbulu stessu.

Ùn bisognu di a polinizazione. U pumu hè u pruprietariu di l'autollinamentu, ma di megliurà u fruttu, hè cunsigliatu di trasfurmà a pianta chì ciuriscenu una volta ogni ghjornu. Un castagnu hè generale annantu à 15-20 frutti.

Pòvi à i pumati di culori internu decoratori è sorpresa i vostri invitati sempre cù prugne frescu è eccettuali!