Chjami - criatu da e zesi

Salamandra o u timore hè un genaru di e piante d'oliu, chì possa 214 spezie. A maiò parte hè un timore chì si cresce (o timore cumuni), chì hè utilizzatu in a medicina è i prufumi, è ancu spices in cucina. Finu finu à pocu tempu, a timore solu interessatu persone da u puntu di cunsumatori, ma avà, cù l'avventu di novi variità assai bellu fiore, hà diventatu cumu cun vitturini di parechji paesi. In questu articulu, avete amparà cumu cunfine a timore da e cummerciu in a vostra dacha.

Salamandra Description

Chì hè una longa mità-arbustiva cun un fesso, cù rami fioriti. L'arghjintivi sò chjuchi, ovale in forma, situate sottu. À l'estremità di e rami in petite inflorescenzi sò colti picculi fugliali di culore rosatu o viole, chì emettenu un aroma forte. In l'oliu di u timu, ci sò composti biologichi utili, salti minerali è vitamin C.

Chjami - cultivazioni

Triscimentu à timore o dividendu l'arbulu.

I Seeds di u timu sò assai picculi, pudete cumprà cum'elli in u giardinu è l'ipomeratu è ancu ordine nantu à siti specializati. Ritorna a so giumgine in solu 2-3 anni. I Cunduti per u piantaghju deve esse cumpletu d'una terra sana uleia, mischjata cù cinti , vermiculite, torba e sabbia.

Seeds in marzu-aprili sò chjusu per una prufundità di 1 cm, sprinkled with soil. Arriba cù l'acqua da l'atomizante è copre cù u vetru. À una temperatura constantemente di 20 ° C, i zoni nfranchate in 8-20 ghjorni. I sprouts sò ventilati è, se ne necessariu, sprayed cun l'acqua da una pistola. Un timore chì cresce da e manni prupone pacienza, cum'è chì i piatti ghjovani sviluppanu in prossimu. U timore hè statu in un locu constantu nantu à a trama a fine di u maghju à una distanza di 20 cm di l'altru è di 40 cm trà e fila.

Quandu u mancu di timore, i pomi pò essa ancu direttamentatu in u locu. Hè fattu à a primavera. Spositatu in u locu à una prufundità di 5 mm, i zoni germinate in 20-25 ghjorni. I prudutti ci anu avutu esse chjappà per esse chì ci hè 15 cm trà e piante. U timore, cultivatu da e corsi in questu modu, sarà digià in u seculu annu.

Ma a divisiona di l'arburu hè cunsideratu cum'è a megghiu modu di cultivà u timore. In a primavera (early autumn) scogliu un arbulu cun un capeddu di a terra è diventate cù curazioni in rimesse cù e razzii, chì si sò piantatu nantu à un locu dispostu in a terra umida. Cù cura bè, u ramellu catturà bè è ancu culuranu questu annu.

Securie: pianta è cura

Siccomu in cuncepimentu naturale u timore crescenu principalmente in a zona steppe o nantu à i pisti di muntagnera seca, hè chjaru utilizà sunny è protetti da u ventu per cultivà, postu chì in l'ombra a pianta hè stirmintata forte è sviluppa lentamente. Pudete piglià ogni terra sete aghju.

A preparazione di terra per u pruduttu mancu in u primu cunsiste à a rimuzione di e bramosu, a cugliera prufonda è l'angustiate in dui direzzione. L'abbitanti orgànichi (riproduciutu manurinu o humus) sò intruduluti in u locu immediata di prima di l'iniziu di u travagliu. Prima di cultivà u timore, a socle è a vermiculite hè aghjuntu à u terrenu di terre.

Cuntrullà a timore hè di realizà e seguenti attività:

Puderanu colporterle timba in u ghjugnu, quandu si sparghjera da splendore. I pianti chì si sò cutatu cù un cutiddu o una scissors à un livellu di 5 cm da u pianu. A pianta hè coltu per a seconda volta in lugliu-agostu. A più grande di u legnu di u timore pò esse riaccettatu per u seculu è u terzu anni, è in 4 anni hè necessariu di pona di e novi.

Questu simplice, ma assai assai prufumatu è utile hè moltu usatu per u trattamentu di l'organi respiratiori è digestivu, i dolori di l'articuli è l'altri malatii, è a foglia è l'inflorescenza di u timore sò usati cum'è un temperatu.