Cumu insignà à u zitellu à pettu?

Probabilmente, ogni futura mamma, stendu in una pusizione interessante, hà fattu soe chì dopu à a nascita di u zitellu certamenti alimentanu cù u pettu. Infatti, una ghjustificazione materna tene per una ragione. Dopu tuttu, prima, l'impurtanza è l'utilità di u latte maternelle per un cattivu organettu ùn ponu esse stimatu, in segundu, hè assai piacevule è, in terzu, ùn hè micca pressu u prublema di famiglia, cum'è per esempiu, l'acquistu di misuri caru cù nutrimentu artificiale. In sicuru, in a maiò parte di i casi, l'umbilitariu psicologicu di l'amegione dopu à partitu faci u so travagliu, ma à spessu si pò accade chì u zitellu ùn chjudeanu bien o ùn hè in u regnanti altru. A nova mummia principia a perdiri la fiducia in i so opportunità "infermiera". Immediatamente recitau à qualsiasi altre metu di furnisce furmagliu, ancu senza avè capiscu chì u priva di l'alimentu ideali. Per cresce sta situazione difficiliata cù u beneficiu per u zitellu, só bisognu di guadagnà forza è pacienza. E cumu per insignà u zitellu à pettu, avemu dicu in u nostru articulu.

Perchè ùn u zitellu ùn vulete à pimmu?

I ragiunamenti per u fattu chì un figliolu chjaru di famiglia è chianciante cumincià à chjappà, è prestu poverà un pettu pò esse:

Se tutti sti razuni sò eliminati o escluditi, i tentattivi di alimentà un zitellu dormitu o dormitu ùn sò micca successi, capricci è arching "sottu à u pettu" continuanu, probabbilmente, hè una quistione d'una situazione di "embarrazione". Allora una migghiura ci duna signalazioni chì avete bisognu di cambià qualcosa di a so vita. Per capisce chì ùn si pò micca suitatu è cumu si u zitellu hè amparatu à amavanu, hè necessariu di analizà u so cumpurtamentu cumunitariu cù a so mamma durante u ghjornu.

U travagliu nantu à bugs o cumu pè ottene un zitellu à chene un saccu?

Hè ricivete, finu à u penseru, micca di ricordu à l'inimitu di l'amegione - una buttiglia. Per alimentà u zitellu cù u latte maternelle o suplementu (misure) hè megliu da una cullette, una tazza, una siringa. Inutili, a facilità di avè "alimentu" da una buttiglia pò negativamente reduciu a probabilità d'una volta à u pettu.

Sè avete aduparate un focu di calmassu, finu à a normalizazione di l'ambrati, avemu bisognu di sguassà di a vita di u zitellu. Calming is necessary in other ways (wearing on arms (in a sling), rocking on the fitball). Ci hè bisognu di pruvà, chì dopu à u zitellu si calmà un pocu, accuratamente per aghjunghja un pezzu in una bocca. Hè impurtante, avè acquistatu patience, per micca forza di manghjà per a forza.

Dà rapidamente di abituà à a pettu pò aiutà un pienu tutale di u "clock-a-tete" di a mamma è di u zitellu. Dopu à scacciassi tutti i casali, a mamma hà da tramutà solu cù u zitellu per qualchì ghjornu. A prisenza d'altri parenti ùn hè micca permessa. Cuntattate "a peddi per a peddi", un sonu cumuni, una reazione per ogni feritu in un sognu cù un suggerimentu di u pettu, l'oliu di u corpu stessu di a mamma - tuttu chistu prontu l'aiutu à u zitellu capiscenu chì a so mamma li ama è i so "gustoso" pettu è facilmente è cun forza.

Ricurdativi chì a pacenzia è u travagliu tutte e peretrut, è per u so travagliu prestu prestu seranu ricuperatu cù un zitellu calmu, ben nutricatu è sana, afficherà chjappà sottu à u to pettu.