Sessione di foto di Erika Herceg per a rivista Maxim

Ùn hè micca sicretu chì assai bellesesse sognu di esse in u locu di mudelli chì decrecanu e pagine di a rivista "Maxim". Un novu solista di u trio "VIA Gra" hà sappiutu per fà so fà veri! In a rivista "Maxim" per ghjennaghju 2016 Erica Herceg hè statu in tutta a so gloria. Per enfatizà, u fotògrafu deve solu bisognu di una guinva.

Dream Girl

Cum'è un studiente stranenu di una di l'università ucraina uccidintali, Erika Herceg hà pussutu ancu solu chì dopu à pochi anni a so vita cambia cambiatamenti. A l'età di l'anni dicinti hà pisatu più di ottanta kilogrammi! Dopu avè stata pigliata in manu è pruvò di decine di dieti, hà ridotta di trenta lotte più in quattru oghji. U travagliu cum'è servitori, Erica hà accansatu bastanti soldi per migliurà u so corpu. Ella allargò u so casatu, ripigliava u capelli di a castagna in una platinatura rossa brillanti, è attrae l'attinzioni di l'agentu di l'agenzia di mudeli. Uni pochi mesi dopu, in e so mani era un cuntrattu prufittu cù l'imprese chì pruducereti bières . U principiu di novu hè avvistatu, è Erica hà fattu una moda di publicità.

Quandu s'hè trasfirutu da Berehove à Kiev, hà ricivutu una offerta per appariscià in a rivista Playboy. Foto di una lussuria bionda con ojos con ojos expresivos conquistaron più di u core di un omu. U successu hà aiutu à Erica a decisione di più - a participazione à u prugettu "Vogliu VIA GRUP!". A casting, passava senza prublemi, postu chì ancu à a scola anu maravigliata da tutti i dati vucali persunale, parlendu in coro di chiesa. Ancu l'accentu Ungherimu ùn hè micca diventatu un obstacle (Erica hè natu in un paese cun u territoriu di l'Ungheria). Dopu avè guidatu parechji rivali, Herceg addivintà unu di i participanti di u trio femminile famosu "VIA Gra".

U cunquistaturi di Corazones

Una bella bionda sexy à a fini di u 2015 hè statu invitatu à una sesión di foto pè u prublemu vicinu di una di e riviste di l'omi più lettori. A zitella era cuntentu di sta proposta. Di sicuru, significava chì ùn era micca inferitu per belle bellezza, cum'è Alina Dzhanabaeva, Tatyana Kotova, Anna Sedokova, Christina Kotz-Gotlib, di foto chì in u passatu hà ricordumente ricordi a pagine di a rivista "Maxim".

Dopu à a sessione di photo, u participatore di u trio hà datu una entrevista chì si parlò di a so zitiddina, i genitori è i piani creativi. U cantanti di vintimila di sete anni è sicuru chì i so genitori riageraranu à e so cattivi candid con capiscitu. Malgradu strictu, canti in coru chjesa è religiosità, Erica Herceg crede chì a maghjina Maxim promossi un intruduzzione sana di u sessu è nudalità. A fine, ùn hè per nunda chì ella regula regularmente u gimnastru, scandalizeghja cù formazione, manghjendu alimento sano, maschile è abbandunate abbandunati alcoliche. Cum'è un solista di questu gruppu, Erica hà dettu apprupriatu.

A rivista di Ghjinnaghju "Maxim" cù Erika Herceg caderu in amuri à i lecturi. E forma di lussu di rubia cun una languidità di l'occhi marroni fiorite ùn pò micca esse indiferentesi! E stilistà hà truvatu u so corpu cusì bello chì anu adduzzatu cù solu un filu finitu di guirlandita radiante.

Leghje ancu

Contra un sfarenze scuru, capelli neri-nevi è u corpu cuntinuatu, cuntinuatu cunsunatu stunning! U fotografu hà riesgutu à creà un sensu di misteru, misteriu è, sicuru, un desideriu chì hè riflittutu à l'ochji di Erica.