Lachrymation - Causes è Trattamentu

Lachrymation hè u prucessu fisiulogicu di secreziunà un fluidu lacrimunale chì falla u globbucevule, per alloghju à a prutezzione di traumatizazione è infezzjoni. Una altra funzione importante di u fluidu lacrimunale hè a prevenzione di secremente fora di l'ochji.

I glàndali lacrimal situati in i cantieri di l'urbiti è in i tessuti di a cungiuntiva currispondenu à a produzzione di u fluidu lacrimal. U prucessu di lacrimazione si sviluppa cusì: u fluidu lacrimale secredu da i glànduli hè u globbu, dopu à quellu induve à u saccheghulu per i lattice ducte, è da ellu à u canali nasali à a cavità nasali.

A lacrimazione migliata di l'ochji pò esse riflettiva o patològgica, assuciata à variate disordini. Ci hè dui tipi di lacrimazione anormali:

Causes di lacrimazione da l'ochji

A rifarenza di rifarenza di una quantità aumentada di fluidu lacrimunale hè una reazione protettiva nurmale di l'ochju in risposta à parechji stimuli chì anu influinzatu l'ochji mucosa è u nasu:

Inoltre, rinfurzendu fisiologicu di a lacrime sviluppa per essecimenti emuzioni forti (gioia imprevisu, risata, pieno, etc.). Cù malatii catarali cù u nostru ughjocatu, l'aghjurnamentu aumenta due to inflamà di a mucosa nasali è l'effettu di l'infezzione.

In certi casi, lacrimazione risplica pò esse cumminati cù prucessi patologichi. Per esempiu, lachrymation in u fretu, chì hè più frequenti è più forte in l'anzianu, hè pruvucatu per micca solu per l'esposizione à u friddu stessu, ma pò ancu esse assuciatu cù cambiamenti à a qualità qualità di u lacrime, a debulutà funzionale di i musculi di lattice lacrimal, narrowing of lacrimal passages, etc.

A causa di u patrimoniu addivatu di u lettu fluidu assuciatu cù l'iperlactin di i glànduli lacrimal pò esse infezzione di e parolle, córnea o conjonctiva - bacteriana, virali o allergii (konġuntivitis, keratitis, blefarite , etc.). A lacrimazione pò ancu esse in e persone chì utilizanu lentii di contactu, per via di poca cura per elli, l'usu di suluzioni di qualità, suluzione di reguli d'higiene.

A lacrimazione eccessiva causata da una violazione di u flussu di fluidu lacrimunicu succèri quan u fluidu "lacrimal" hà passatu ùn entri micca a cavità nasale o si trovanu micca in tuttu. Questu hè dovutu à a narrowzza di u lumenu, è di l'obstruczione paralizzata o cumplitiva di i tupuli per scumpireglienu per i malatie trasmessi di u sistema visuali o traumatichi.

In raru casi, lacrimazione pò esse causatu da una anomalia congénita di a glàndula lacrimale stessu.

Cumu tratta l'ùacchi?

U trattamentu di lacrimatimi d'occhiu si deve esse realizatu dopu à u diagnosticu è stabilisce a causa chì pruvucà stu fenominu. Questu hè bisognu di un esemplu bisestualu oftalmològicu cù l'aiutu di varii strumenti è strumenti, entrevista per u paci. Per studià a patency di lacrimal passages, un tintu particulare hè usatu chì hè intruduce in l'ochji, dopu à quale hè stabilitu se passa à a cavità nasali è quantu tempu.

Se u disordine hè un carattu riflissivu, hè assuciatu cù l'esposizione allergensi, in seguitu lacrimazione, per regula, passa indipindentamente dopu l'eliminazione di irritanti è ùn vole micca di trattamentu especial.

Sò devi esse in mente chì pò esse parechje cause di lacrimazione (per esempiu, lachrymation in u friddu), cusì u trattamentu deve esse realizatu in parechje manere.

Sì lagrimazione hè assuciatu cù qualche malatie, in prima, u trattamentu di a malatia sottucalizzata hè realizatu. Comu regula, valdi gattini antiinflamatori è antimicrobiali sò prescritti per l'ochji.

Se ci hè una viulazione di u flussu di u lettu fluidu a causa di constriction o di obstruczione di i passaggi lacrimali, u trattamentu kirurgiicu hè utilizzatu.