Eosinòfili in u sangue sò elevati

Eosinòfili sò un tipu di leucociti (un gruppu di caghjoli di u sangue) chì si trovani in quantità limitati in u sangue è in tissuti in persona sana. E funzioni di sti celluli ùn sò micca intezziati. Hè cunnisciutu solu chì intervenenu in i prucessi inflamatorii è a reacci allergii, purificando u corpu di sustanzi e bacteriu straneri.

Per eosinòfili caractéristiques per una fluttuation in i concentrazioni di sangue durante u ghjornu, cù i valori più altichi registrati per a notte, è a più bassa - in u ghjornu. Inoltre, u so numeru depenni da l'età di a persona. A norma di u cuntenutu di sti celluli in u sangue periferali di l'adultu hè di u 1-5% di u nùmmiru tutale di leucociti. A determinazione di u numiru d'eosinòfili hè realizatu usando un test di sangue generale.

À quale patologicu poti indicà un nummu aumentatu di eosinistili in u sangue, è chì fà cresce u eosinòfili, avemu da cunsiderà più.

Cause di eosinophilus elevati in u sangue

Se u trascorsu di u prucessu di sangue dispunibule chì eosinòfili sò elevati, questu hè spessu una reazione per l'ingestionu attuali di prutezione straniera in u sangue. L'incrementu in eosinòfili (eosinofilie) pò esse osservatu in suche malatie è e cundizione patologichi:

  1. Malati accumpagnati da i prucessi allergii in u corpu (pollinassia, bronchial asthma , urticaria, edema di Quincke, a malatia di serum, droga, etc.).
  2. Meditazioni parasitica (ascaridosis, giardiasis, toxocarose, triquinosis, opistorii, echinococcosis, malaria, etc.).
  3. Malatii di u tissutu connectivu è vasculite sistimica (artritis reumatoide, periarteritis nodulare, scleroderma, lupus erythematosus sistémico, etc.).
  4. Malati dermatulogichi (dermatite, eczema, skinwort, pemphigus, etc.).
  5. Certi malatii infittivi (tuberculose, scarluzza, syphilis).
  6. Malatii di u sangue, accumpagnatu da a proliferazione d'unu o più gemelli di hematopoiesi (leucemia myelogenosa crìnica, eritermia, lymphogranulomatosis).
  7. Inoltre, un nivulu elevatu di eosinòfili in u sangue pò esse nutatu in u trattamentu di sulfonamidi, antibiotici, hormone adrenocorticotropic.
  8. Longu (più di sei mesi) l'eosinofissi alta di l'etiologia chjesa hè chjamata un sindrome hypereosinófilo. U nivellu di eosinistili in u sangue hè più di 15%. Sta pratica hè assai periculosa, pruvula danni à l'organi internu - u cori, ribona, medula d'ose, pulmoni, etc.

Se monocytes e eosinophils sò elevati in u sangue, questu pudete indicà un prucessu infettuicu in u corpu, di e malatie di sangue o l'iniziu stadiu di u cancer. A volte una cantera aumentata di monocculi si trovi annantu à recuperazione di varii malatii.

Eosinòfili in u sangue sò crescati - trattamentu

Quandu clarificà a causa di eosinofilia, in più di esaminà è recolle una anamnesis, esse dumandate studii specifichi, per esempiu:

Per trattamentu di eosinòfili, avè stabilitu u veru raggiuni per l'aumentu di u numeru di eosinistili. U trattamentu successu di u prucessu patològicu principali pruvucatu è a rimesa di u factor allergenicu parvene à una normalizazione di u livellu di sti celluli in u sangue. Cù un sindrome hypereosinòfilo, per u risicu di malati cardiichi è di altri organi vitali, i medicatorii particulare sò prescritti chì suprime a furmazione di eosinòfili.