Alimentazione per i mariti in mutivi

Dopu à dà nascita, una donna avaria deve cura attente à a cumpusizioni di a so dieta, chì u benessimu di u zitellu è u sviluppu depende assai di a so nutrimentu. Prima di tuttu, l'alimentariu per e mammi in modu di crescenu deve esse equilibratu. Hè necessariu per u novu per riceve tutti i vitamini è i sustanzi chì ci vole. Ma ancu avemu a ricurdà chì certi prudutti anu da esse abbannunati o limitati à u so usu.

Cosa alimentu pò essa mamma d'invalimentu?

Dopu à dà a nascita, una donna hà bisognu à 500-600 calorii più di quale hà ricevutu da prima di gravidanza. Hè ricurdatu à manghjà picculi porte di 5 ghjorni à ghjornu. Limite in potazione ùn deve micca, avete bisognu per vìvire cum'è u corpu necessariu.

Certi cunvinta ch'è una donna chì alliterna si hà ubbligatu à pusà nantu à una dieta rígida. In fattu, a lista di e manni autorizati per una mamma d'epoca hè abbastanza larga è vi permette di preparà un platti savurinu è salutà. Hè necessariu guardà vede, chì a donna riceviu dui protei, è u grassu, è l'carbuidrati. Pudete dà una lista apprussimata di i prudutti chì cose desirabilì à includà in u menzu di a ghjovana mummia:

Ma vale averisce bisognu chì una quantità di verdura è frutti pò causà una reazione indiferente in u zitellu, per esempiu, allergii o u dulore in u panicu. Inoltre, u fruttu hè megliu di manghjà in cocido o coccu.

Alimentazione per i mariti in mutivi: chì hè sbagliatu?

Hè ancu necessariu di sapè anticipu quale l'alimentariu anu sdirmatu da i so dieti per u piriudu di i zitelli:

In generale, avete da riduce l'usu di l'alimenti chì sò allergiens putenti.

U nutrimentu di a mamma d'invalidazione diferendu da parechji mesi. L'alimentu cchiù strettu serà u primu mesi. Allora pudete expandà a dieta, pruvatu più di novi prudutti, mentre attentamenti guardendu a reazione à i migliori. Dopu à a mezza annu ghjè solu per pruvà à u chocolate, è assai frutti freschi.