Chashushuli da l'muttu

Chashushuli - un pezzu tradiziunale di cucina georgiana, a parola propria in a traduzzioni esatta in russu significa "stufa". In solubilità chascu coccu di viteddu o vacca, ma hè pussibile è di mutton.

Dientete cumu fà chapsushus delfusici da cordellu. Sceglite u frescu, carne in grassu, preferentemente da un animale ghjovanu. U restu di i prudutti sò ancu esse freschi. Ùn aduprate micca u vinu sulfati. Prima di a coccia, a carne picca serà utile per aceutru, per esempiu, in u zùccheru di limonu è / o pomegranate . Pudete ancu aghjunghje allu finamente in un marinatu, solu prima di fà un pezzu di l'aziulu avete bisognu di sceglie currettamente.

Delicious lamb chashushuli

Ingredients:

Preparazione

Carne preparata (per quessa, chopped cun pezzi petite di cameddu, vedje quì sopra) chì a ghjucate in un colander, permette a drenazione di u marinatu. Melt in una padedda di salte o una padedda in padedda è frettu a frisca a carne finu à un tinte bleu. Aggiuncennu a cipolla, inghjuttinu in mezzu aneddu, mettite, frettu fugliale, riduce u focu à un minimu è extinguite quasi quasi cottu, afflicendu occasionale, cercannu a tapa cù l'aghjunzione di vinu è spices. Se ùn ci hè micca u vinu senza salini, pudete aghjunghje un pocu acqua se ne necessariu.

U pumu hè biancu (questu, scalded cun acqua fogera) è scorciata. Trimate i pumati in tazza, è tagliate i pani frischi. Per a mancanza di tomba, ponu esse rimpiazzati cù una piccula acquena di tomate (2 tablespoons). U stufa finu à coccru per 5-8 minuti. Hè da turnà a carne ind'una picculu aromatica picca salsa. Puderete staghjone di u pranzu cù l' ajika génie finitu .

Chì u caldo frizzante pocu (in quasi 10 minuti), è aghjunghje l'allo finamente chopped e l'agliu. Avemu da culterie per altru 8-10 minuti è mette in un ciambolo. Pudete sirve u cordellu chapushi cù quasi ogni platu (patata, risu, polenta, fagioli, ciciri, lenticchie, fettelle). Hè ancu bè per sirviziu legumi freschi, frutti, greens freschi, salamanduli o insalati, lavash e autri plati pratichi di cucina georgiana. Bé, è, sicuru, un vinu incomparable georgiano o chacha.