Sguassà a pelle

A rinforza di a pelle hè u primu è unu di i fasi più impurtanti di cura. Hè aiuta à ridderà a terra, particulate di powitru, cielu mortu è u grassu di a pelle. Sicura chì i primi mezi per questu, chì hè indispensabile, hè acqua, ma ùn sò micca solu solu solu. E da u prucedimentu ghjuntu in una varietà di gels, loci, toni è altre pruduttu, a varieghja chì in u mondu mudernu hè assai largu.

A purità di a pelle

Per essee di prublemi è micca di secremente a pelle, quandu a limpiari, avete bisognu:

  1. Sceglite u mezzu per a fàccia è u corpu, piglià in contu di u tipu di a pelle.
  2. Sè pussibuli, ùn pudete micca adupirà acqua calente.
  3. Ùn aduprate micca fondi per a purificazione profonda di a pelle in a presenza di irritazioni è rashes.

A frequenza di lavare (più spessu di 1-2 volte à ghjornu) è si stà in un bagnu o duchju per più di 20 minuti pò ancu guverddu à a pelle seca.

A cleansing face skin

A faccia di a pelle face più esposta à l'ambienti è hè sempre prima è sensibule, per chì un accostu urdinariu hè necessariu di pulisce. Pò esse divisu in ogni ghjornu u fondu.

A purità di u face di a pelle - lavare cù prudutti specializzati duie volte à ghjornu. Sì a mane di a matina puderebbe piglia solu cù un capellu per lavà , à a notte, a purità di a pelle hè fatta cun più cura. Per cumincià cù lotione o un lotionu spiciale, u mischju hè eliminatu, in seguita, a faccia hè lavata cù un gelu o scuma, è poi affundate cun un lotione o tònicu per sguassà a so riputazione.

A purità di a pelle di a fàccia hè fatta in quantu necessariu è in parechje stadiu:

  1. A purificazione primaria di a pelle cù gel, scuma o altre mezzu per lavà.
  2. Face dissolving, per espansione i pori. Per questu, i banni di steam sò spessu usati, spessu cun un extracte di erbe, o cumpressi calenti.
  3. A purificazione larga diretta di a pelle.
  4. Trattamentu di a pelliccia cù tònica è applicà una crema di moisturizazione.

Per a purificazione sfarente in casa, a più frequenza:

  1. Scrubs e scorci. L'aiutanu à esfoliate e cielu mortu di l'epidermisa. Appliega i 2-3 volte à settimana, è cù una robba fina è sensibule - micca più di 1 ora per simana, eletta u più sparing. Se ci hè una rutta vascular in faccia (couperose), hè megliu refuse l'usu di sti fondi.
  2. Maschi-filmi (alginate masks). Quelli mascarasi dopu l'appliuzione nantu à a faccia di cunfreezione è da esse sbulitatu solu. Fuggite l'eliminazione di i petti negra è a purificazione fatta di i pori.
  3. Pulizia di pulizia. Hè a rimuzione di dati negra manualmente. Hè rializatu immediatamenti dopu à steaming è assai cun cura. Dopu d'avè, bisognu di appricà una mascara calmante è fresca.

Succissendu a pelle di u corpu

  1. Doccia. Forsi u prucedimentu aqua più cumuni per sguassà u sudu di a pelle è di parechji contaminanti. Per a prublema di nanzu à u grassu, hè megliu aduprà un gel di ghiaccio. Per asciuttu è sensibule - un sapori spiciale cù ingredienti freschante o un ghiaccio di ghjuchida di i zitelli.
  2. Bath. Per piglià un bagnu ùn hè micca cunsigliatu per l'usu di prudutti di duchi, postu chì sò stati disignati per u currettu impattu: applicata è lavata. Quandu u so bagnu in quì aghjunghjenu una sal, oliu o scuma privati ​​per u bagnu, decucchi di basa.
  3. Scrubs e scorci. Appliunate 1-2 volte à settimana, secondu u tipu di pelle, durandu una scatula. U pruduttu hè appiicatu à a pelle nera cù i movimenti di massaggi, da quì scumpredate.

Dopu lavà, particularmente cun l'usu di scorcia o muvere, hè necessariu d'utilizà una crema o altre crema. Per a pelle seca è nurmale, un lignu o crema speciale hè megliu, per un latru grassu o lotione.