Stazione di restu in Turchia

Turchina hè statu un postu di vacanze favuritu per i nostri cumpagnie di l'ex repubblica soviètica per parechji anni. Cundizioni cundizioni climatichi chì facenu vacanze pussibuli quasi tutta l'annata, u celu di u Meditirràniu, i strisce stoniale è i platti di sabbia, è di sicuru un prezzu pocu prezzu, tuttu ciò chì face u paese assai attrattiva per i nostri turisti. Forsi, anu succorsu à l'incantu di a costa turca è vulemu cumprà un bigliettu. Ma pà a pianificazione di vacanze, avete bisognu di cunfurmà cù quandu a festa di vacanze comenza in Turchia, perchè u vostru viaghju hè inescuvale è ùn era micca stata fatta da u tempu dolore o u mari frettu.

Quandu a stagione principia in Turchia?

In generale, stu paese Asiàticu attrae turisteru in tuttu l'annu. Hè sorprendenti, ancu in u invernu, pudete avete un bonu tempu è rilassate quì. In ogni casu, pensendu à e vacanze, hè impurtante decisione per quale scopu di vede u paese. Dopu tuttu, in Turchia ùn pudete micca solu suluzione, visitate a so attrazioni, ma ancu diventanu à scena, per esempiu, in a destinazione di Uludag, Kayseri o Palandoken.

In generale, a stagione di natatione in Turchia accumenza in a primavera, questu, d'aprili à ghjugnu. Hè in questu tempu nantu à e coste di u Meditirraniu è u mari Egeiu hè una bella tempesta assolellata. A temperature righjunghjene à 25 ° C in u ghjornu, perchè u sufrimentu da u caldu di u veranu ùn amminca micca à questu tempu. True, u mare ùn hè micca sempre calvinamentu à una temperatura cunzistenti: hè à pena à 20 ° C. Ma se vulete cumprà un focu è ghjambjenu nantu à a spiaghja, sta volta hè a più bona. Inoltre, in i territorii di l'ospiti sò i piscadori chjudi cù acqua cale.

L'altezza di a staghjoni di Natation in Turchia

U piccu di a stagione di a spiaggia in Turchia t'hà di Ghjugnu à Agostu. Malgradu u calore scuppiatu, chì ùn liberà micca à notte, i lochi è i spiaghjoli di a costa estenu fugliati da e persone. À a notte, a colonna di u termometru rara vèni sottu 30 gradi è l'acqua d'acqua salva a 24-29 gradi. Resto durante a festa in Turchia accerta à i ghjovani sani, ma i sughjetti cun patologias cardiovascular è i turistere cù i zitelli piani i so vacanze in a fini di a primavera o oghje.

Ma un veru presentu pò esse una tempura di velitu in Turchia, chì accumenza à a mità di settembre è dura à a mità d'uttobre. U tempu favorevule (in questa ora a temperatura righjunghjera à 25 ° di u ghjornu), u sole affettuosu, bellu cù u bronzu, l'assenza di un gran numaru d'appassiunati - questu hè chì facenu u ziteddu turcu cuntenti d'avè à u mari. Eppuru per l'imprevisibleità di u clima in questu tempu, ricumandemu à piglià una robba ammulada, per quessa.

End of season in Turchia

L'arrivu di a seconda dicada d'ottobre è u mese averebbe marcatu u pedace di a staghjoni in Turchia. In parechje hotelu, u numaru d'assistenti hè ridduchjustatu significativu, l'animatori sò sparghje, certi corsi è entretenimenti sò inturniati. Sì, e cundizioni climatichi à questu tempu ùn sanu micca di restà - a staghjoni principia di Rain in Turchia. Ma questu ùn significa micca chì ùn vi puderà capisce u vostru vacanze. A strada, in uttrovi, a staghjoni di i toures ardenti in Turchia accumènza: dopu aviri dannu pocu soldi, avete a pussibilità di rilassate cù cunfortioni perfetta è in cundizioni ecunomichi. U viaghjatori sò dinò in a staghjunazione in Turchia, in April-May.

Ma in u tempu d'invernu in un paisosu ospitanu pudete avè un grande restu, ma micca in a spiaggia, ma in i piani nantu à i piani di a muntagna. A staghjone di ski resorts in Turcu dura 120 ghjorni, solu da u 20 dicembre à u 20 di marzu. Sò cuntentu chì, anchi l'umicìdia relative di u turismu di l'esqui, l'esercitazioni invernali sò sviluppati bè bè.