Gimnastica di i monjos tibetanos

Ci hè un modu per ùn esse malati, sanu salutati, belli è energii? Ci sò, è sapete tutte tuttu, perchè hè un muvimentu. Ma hè tantu difficili d'escevvi di u lettu mezzu un ora prima di l'usu. Per ciò chì? Charging? Aghju definitivu aduprà a prossima vota per andà in città tempi. Tutti i ghjorni aghjustemu cun scusuli, è quì si sorprendenu quand'elli culpì à a porta di a malatia. I guarìmuli cù pidini è tornanu à u ritmu di vita "nurmali".

Oghje avemu acquistatu da a più simplice in a gymnastica di u mondu, cun reguli stretti di implementazione. Questa hè a ginnastica di i frati Tibetani o l'Eye of Revival.

Occurrence

Ùn vi maravigliate chì sti ginnàstica t'hà urdinatu di i monasteri Tibetiani, è chì i monumenti chì sò versed in chakras, vortici è stagnazioni, megliu chì noi, informati di l'informatica, entendenu a causa di e malatie è u so trattamentu.

U stagnamentu di l'energia

L'essenza di a ginnastica di i monumenti tibetani hè l'attivazione di u muvimentu di vortici inside us. Sti vortici sò stati d'energie chì in persona sana si movenu assai attivamente, è a causa di a malatia hè u so stagnazioni. Ogni exercitu di a gimnastika respiratorii di i monaci Tibetani ci sceru di sta stagnazioni.

Regoli

Sicondu l'esercitazioni di u matrimoniu di i monjos tibetanos, nè competizioni nè campiuni sò mantene. Hè innecessa di inghjuntà è da fà più intensu, più veloce, forte. Fate u numaru di repitizioni chì vulete, cù a veloce di averete cunfurmate.

U più impurtante hè l'eserciziu di ghjornu. U numaru massimu di passes hè di dui ghjorni. Secondu, tutte e vostre sforzi previsti - per a fossa, perchè l'stagnazioni internu era furmatu novu. Questu hè u megliu è, à u stessu tempu, gimnastica cumplessa, perchè ùn deve micca bisognu di forza è endurance, ma di pacienza è perseveranza.

Chakra

Pudete avè una sola raghjoni per ùn esercite l'eserciti - mancanza di fede. Ùn avemu micca inclinate à u Buddhismu, u Shintoismu o qualcosa. A ginnastica di i monjos Tibetiani ùn hè micca sensu per fà solu per a perdita di pisu, curativi, forza, se ùn avete micca cridutu in u principiu di a so azzioni. È hè simplice - u muvimentu internu di vortici.

Eserciti

  1. U primu exercitu hà un caratteru rituali. Hè realizatu per dà inertzia addiventatu à i vortici. IP - standing, mani sullivanu à u livellu di a mucosa in i bandei, in u liceu. Una manu guardate, l'altru. Girate quantu possibili, in sensu urariu.
  2. Allora assicucate è pigliate a pose di u zitellu. Quand'ellu fù risatu, pudete leghje a to prichera favurite.
  3. Fate nantu à a so back, susciteghja i peri recta e tira i calzini nantu à a testa. Questu, mani darrere di a testa è stenderà a testa è e spalle è i pedi. Prima di respira, quandu facemu a culminazione, in aspra, è quandu avemu calà l'exhale.
  4. Demuci volu à a pusizione di u zitellu.
  5. Ci ponenu nantu à i ghjinochje pacati, i buttiglii sò rivolti da i gambi, e mani sò pressedati à i cadaveri. Nindemu a nostra volta in manu è daretu à a spalle.
  6. Facemu a attitudine di u zitellu.
  7. Posa à pusà nantu à u pavaghju, i peri e strapianti, ripiuti in u pianu. Facemu i geniculati è sullivanu e nucali. Struce i vostri brazzi, è u corpu tutale si stende in una sola linea.
  8. Facemu a attitudine di u zitellu.
  9. Arrassamu, i peri sò direttamente. Hands stretch to floor and step forward. Emu ghjunghjenu in l'attitudine di a muntagna, aghjustemu a nostra volta è stende in l'attitudine di serpente. Allora cambiemu una pusizioni à l'altru.
  10. Finrememu u ciculu in u pose di u zitellu.

Popularity

A popularità di a ginnastica principiate cù a pubblicazione di u libru "U Eye of Revival" di Petru Kalder in u 1939. A publicazione cuntene una versione europea di esercizii, spiegazioni chì si fucalizza in l'Europeani. In ogni casu, spessu - questu hè una burla ironica di tutte a filusufìa buddista. Hè per quessa hè megliu per circà u trattu di l'eserciti Tibetani, invece d'insignà di i standards europei.