Comu a cura di un tatuu?

À u tatuatu mudernu, altitudini demandati sò colpi nantu à u performance artisticu, a qualità di pittura è a sicura. E, sicuru, a dicisioni annantu à un tatuu, prima di tutte a ricerca per un maestru adattatu principia, u travagliu di quellu chì cumpleanu i vostri bisogni. Ma quantu esce, l'apparizione di u tatuu ùn dipende micca solu nantu à a prufessiunalità di u artistu tattoo. Ancu s'è u disegnu hè impeccatu, senza seguità di e regule di tatuaggi, pudete eventualiserà scumpressate scorpi, irregulati, sfundendu cù l'anni di culore. Per quessa, hè assai impurtante per sapè cumu degnu di appareverà un tatuu, è seguite cunsiglii sosuli.

Comu a cura di un tatuatu frescu?

Prima di tutte suli quantunia chì ogni artista di tattoo, dopu à cumprà u travagliu, spiega dettu u cliente cumu per cura di u tatuu. È se u prufessiunalità di u patrone ùn pruvucarà micca dubbî, è in a so cullezzione ci sò parechje travaglii di qualità, è hè bisognu di appricà tutte e ricerchi. Ma ci sò parechji casi. Un artista tattoo pò esse un grand artista, ma per una mancanza di capiscenu di l'intricacies medichi, u maestru pò dà ricunniscenza anticu. U prublema principali hè chì i reguli per a cura di un tatuatu frescu hà sappiutu cambiamenti significati, per via di una comprensione più bella di u prucessu di tatuaggi. Avanzata, cura dopu à u tatuu era di trattà a ferita di a ferita cù i desinfectante è umite a crosta. È a qualità di u travagliu guattusamente hà suffertu. Ma grazia à l'accumulazione di maestri di parechji paesi di u mondu, i seguenti règuli di a cura di tattoo sò derivati, chì permettenu à priservà a qualità di i tatu:

1. Compress. Dopu chì u travagliu si compie, u brucu pruteghja a superficia di a ferita è a cernera cù una film. Prima di tuttu, u cumpressu hè necessariu per prevene l'infizzioni, è per migliurà u prucessu curativi. Ci si deve esse cunsideratu chì a cumpressa hè applicata durante 3-4 ore, dopu a quale ci deve esse eliminata. Compress hè fatta solu una volta da un maestru, dopu à quessa, in nisun casu pudete tatuaraghju o appicie viaghjà nantu à u vostru propiu.

2. Prevention of crusting. A custa resultanti pò chiuveru longu cù a pintura, chì spingenu settimane di culore dispunibule. Per quessa, u passu più impurtante in u cura adattatu per un tatuu novu hè di prevene a furmazione di una crustata nantu à a superficia di a ferita. Duranti l'applicazione di u tatuu, a capa superiore di a pelle hè danada, chì hè accumpagnata da l'apparizione di linimuli. A linimula seca è forma una crosta. Per quessa, dopu aduprà a compressa, è ancu a prima 2-3 ghjorni, hè necessariu 3-5 vittori per ghjornu per lavà a limfa. In regula, u Soap Protex-Ultra antibacterial liquid hè utilizzatu per questu. A superficia di a ferita hè lavata cù l'aiutu di acqua cale, ma micca caldu, senza un pappu. Dopu lavà di u tatuu, ci vole annullà cù una napulita è aduprà l'ingridienti "Bepanten". A cumpusizioni di questu ungulante hè più apprupatu per a guarezza di a superficia di ferita, chì conserva u culore di u tatuu è ristabilisce a pelle. Ogni preparazioni curati pò promossi l'excrezione di pigmentu, aumentatu di liberazione di linimuli, a furmazione di crosei indissetsi. Sicile chì cura di un tatuu i primi ghjorni hè problematicu, hè necessariu di calculà l'esame di l'applippiu per esse 2-3 di stati nant'à a casa è puderanu mancu apparenza di u tatuu.

3. Restaurazione di a pelle. U prucessu curativi pò durà 1-2 simane. À questu tempu, hè necessariu per assicurà chì a superficia di a ferita ùn si s'assicuta è spicialmente micca chjosa. À a matina, parechji volte in u ghjornu è in a notte ùn deve appiicatu una strata fina di l'ungulante, ma per chì a superficia ùn ùn ùn manciò, ma era poitta adupiratu. Per wet un tatuatu dopu à i primi 2 o 3 i ghjorni, è più più cusì à continuà a lavare cù sapellu hè impussibile. À u primu, u tatuu potti pari un pocu biancu, ma u tempu, u culore hè restituutu. À a superficia pò esse filmati, chì vanu. Finu à a ripertazione completa, a pelle pudese brillà un poco.

4. Recitarificazione addibuli per a cura di tattoo:

Cumu cura a cura un tatuatu dopu a guarisce?

Quandu u tattoo hè guarita è a pelle nantu à a superficia di a ferita hè restituita, ùn hè micca necessariu un cura particulari. Per evitari di tarnishing u pittura, avete da prutege u tatuu da a luz di u sole. Per questu scopumiu, hè cunsigliu per aduprà a sunscreen cun un nivellu di prutezzione di u ultravviu da 45 è quà sopra. Quandu u rashes o reazzioni allergii sò, avete bisognu à cuntattà u vostru maestru.

Ùn ùn cerca micca cunsiglii di manera d'appare pè curà un tatuatu in i prufessori medichi chì ùn anu micca avè travagliu cù un tatuu. A cura di u tatuu hè significativu diffirenti da l'assistenza di i feriti, è, perdevate, i mezi per a cura sò selezziunate in segnu à cuntate questi diffirenzii.