Dragon Tattoo

U dragone hè u caratteru di stori mitulòggici, chì hè spessu trovanu in l'imagine di tatuaggi. Ci sò parechje interpretazioni di u significatu di u tatuatu di drago è e so opzioni di esecutà. Una influenza especial nantu à sta stampa hè statu presaggiu di a cultura cinese.

Chì significà u tattoo drago?

Avà dui tipi di tatuati sò sappiutu cù sta criatura:

  1. U primu hè un dragon europeu, chì hè l'ali, è u corpu hè cupartu di scali. Sò fatti in i raconti di quasi tutti i ghjente è, cum'è una regula, personificate a bughjura, u male è u diavulu. Puderanu esse illustrati in forma di erudutti di caricatura, monsters di focu in respirazione, in generale, per quandu ci hè imaginazione bè.
  2. U secondu dragone hè fattu in u stilientale orientali, in quale l'animali si parolla una serpente, è e so ale sò assenti. Tali draghi simbulizanu quattru elementi: terra, u focu, l'acqua è l'aria. In u stessu tempu, ponu esse tipu è cruel.

A cultura cinese hè intimusa cù draghi. U tronu di l'imperatore di assai dinastii era chjamatu "u tronu di u dragone". Durante u regnu di a Dinastia Qing, i criaturi mìtichi anu retrattu nantu à a bandera. Un vulintariu puderia ancu esse esercitu per vistimenti cù un dragon.

Dragon chinese tattoo

I caratteristiche distinti di u dragone cinese sò:

U fattore principale, duvutu per quali stu tatuu hà acquistatu grande pupularità, hè a pussibilità di usalla fantasia, utilizighjenu solu solu solu di culore chì facenu facilitate per creà un disegnu creativu.

In più di l'esicuzzioni culurite, i tatuati pò esse fatte in nìvuru, sfumature di grisa o in cumminazzioni di russu è neru.

Siccome chì i dragoni sò diversi, u dizziunamentu di fundazione pò esse ancu diverse. Piuttostu spessu, u scrittore di u drago hè accumpagnatu da imàgine di lingue di foglia, castelli medievali, monti, fiori o nuvole.

Fora intesa di u locu è u culore di u tatuu, in generale, significa magia, forza, putenza, nubiltà. Piuttostu più chjaramente micca, u dragone hè questu di ciò chì vulete sentu gustu - indipendente è forte. Inoltre, u tattoo richiammu a rilazioni di l'omu cù l'ambienti, cum'è i dragoni sò maestri di i quattru elementi naturali.

Dragon tattoo - u significatu per i zitelli

Quandu sceglite un disignu per un tatuu, bisognu di pensà à a so situazione. Sposta da induve l'imaghjina serà situata, piglià u tamantu ottimu di u tatuu. Inoltre, l'apparizione di u dragone è a so pusizioni pò dì assai:

  1. Quandu l'appruvazioni di u tatuu nantu à l'spalla, deve esse ricordati chì si u dragone si ribella tranquillamenti cù e so alpi fogliati, questu quì indetta un statu di equilibriu mentale.
  2. Se u corpu di u dragone hè diretta versu l'altitudine, questu quì ponu esse boni scopi è una attitudine pusitiva.
  3. Se u dragone pinzava avanti, stu significatu affirmate negativu.
  4. L'alioni rinfurzati di a criatura è i denti bianchi pruvate l'agressione di u patrone di u tatuu, u so putere è l'attitudine ostili.

U tatuatu di u dragoi in u spinu hè l'opzione più ottima. A spalle è un canzone chjamatu, nantu à quale pudete creà una stunning picture.

Per piazzate un tatuu nantu à una perna in a forma di un dragone ùn hè micca cunsigliatu, perchè l'area hè assai limitata, chì ùn permettenu trasmettini l'idea di l'imaghjini. Hè megliu aduprà a spalla di omopulu o u mità di a spalle nantu à tutti.

E ragghiuti spessu preferanu un tatuatu culuritu cù un dragon, realizatu in un stilu di cunti, è raramenti à ricumpendere di dibughjami biancu è biancu.