Cosa à manghjà a mamma d'infermiera?

U piriudu di a zamma hè sempre statu accumpagnatu da parechje dumande nantu à nutrimentu trà e donne. A scantu di u fattu chì u zitellu se cumbatarà da u panicu , ponu piglià parechje maestri in a dieta postnatal. S'ellu sò limitazioni in nutrimentu sò justificati è ciò chì pò esse manghjatu da una mamma d'infermiera, pruvate à capiscenu stu articulu.

Cumu manghjate da a parti?

Questu hè unu di i periculi più difficiuli è crìtichi in a vita di un zitellu è una donna d'affari. E dinò ùn hè micca duvutu solu per u fattu chì in questa stage u prucessu di a tacchanza accumenza da esse agitu, ma dinò perchè i ghjovani sèrviri di u cólicu gastrointestinali. Dopu ad avè dumandatu à chì manghja dopu aduprà una mamma di cresciare, i medichi cuncernate: più vegetali in u furmagliu, cungiatu o steamed. Sò parechji sopuli è cinerea, pratiche di a carne di dinetta è di pesce, in quantu à i latti lizziali, u furmagliu duru è da u lignu condensatu. Questu settore di i prudutti ùn deve solu sustegnu a lattazione in quantu giustu, ma ancu aumentà. Inoltre, un pruduttu ùn pruvucanu inghjulinu in u zitellu è ùn aghjunghje micca i còlicii gastrointestinali.

Ciò di u dulce, chì pò esse acquistatu in a tenda, in questu pezzu ùn sò permette micca solu biscuits di corsi è marshmallows senza chocolatu o pastille. Ùn rinfrescenu frutti è frutti seccu: banane, date, ferri alloghji sicchi - hè tuttu ciò chì pudete manghjà a mamma d'infuriatura, micca solu dopu à dà nascita, ma ancu duranti u pezzu di l'alimenta. I mannelli suleddi o pasticci casani, per esempiu, charlotte è curd casserole, hè una scelta bona solu per u lamentu di colazione, nò solu per una donna chì hè diventata una mamma, ma ancu per a famiglia sana.

Lista di ciò chì puderete manghjà a mamma d'infermiera

Sì dite in più dittighjate nantu à a lista di i piatti principale chì pò esse adupratu da una donna, andarà cusì:

  1. Sopas.
  2. Sta catigurìa includenu tutti e manciari preparati nantu à i misure di vegetale, di pesci è di carni (senza tomate, manciata o sputichi abbastanti). Hè devi esse nutatu chì per questa suprema hè necessariu piglià sola pulp di variità di carne di grassu, tk. l'osse dà un calore riccu. Praticelli cù a carne anu prisentatu di corsi: u scherzu, u risu, u millet, etc. Da e viti vegetali corsi è u caldo, i sperienti cunsiglienu preparalli sopimi crema cù l'aghjunzione di crema o latte. Per i pezzi di pisci, u pesciu di grassu di varietà bianchiale è i vegetali hè stata presa. Sicondu i medichi, sopopi - questu hè ciò chì deve avè a manghjà a to mamma d'orimentazione ogni ghjornu.

  3. Kashi.
  4. Stu platu hè assai utile, tk. cuntene una multitùdine di trace elements. Poiventu da u triacca, avena, u millet, u rossu - questu hè ciò chì avete bisognu di manghjà a to mamma d'amma. Puderanu esse preparatu in varii versalli: u latti rossu è brusgiate, è ancu cù l'aghjunzione di parechji frutti , frutta e frutti. Per esperimenti, a farina crudu nantu à u latte hè perfetta, perchè aghjusta un ghjornu à manzili è l'oghje dopu, per esempiu, l'albiteri secchi, ùn ti micca moltu.

  5. Verdura.
  6. Eccu, a fantasia ponu falla un stupidu, perchè sti prudutti ùn sò micca guasi micca alcune. I vegetali pò esse furnitu, fogghi o steamed. Elli sò prudutti coppuli rinumati di carni, pesci o ingredienti per insalate. U verdura più cumuni, chì hè megliu micca di manghjà pè i primi mesi dopu di dà nascita, hè u culpu biancu, pò causà disturbu di u ventu di u zitellu.

  7. Carni e pesce.
  8. A lista di e manciari chì pò esse manghjatu da una mamma d'inzirgenti includenu varietà bassa di grassu di u pezzu biancu (coddu, legche, pollock) è carne (cuniglia, carne, turkey, pollulu). Cusìcenu solu: steaming, boiling or baking.

  9. Sour milk products and cheese.
  10. Iogurt di manciata, iogurt, iogurt, cottage cheese, butter - sò i prudutti chì deve esse in a racioni di ogni mamma in infermiera. Ma vale di ricurdà chì pudete manghjà solu 50 grammi per ghjornu. furmagliu dura è un pezzu di mantra.

  11. Drinks.
  12. Bei a una donna chì allora u so alchimia di dui litri di fluidu per ghjornu. Per questu scopu, l'acqua micca carbonata, u scime di u beddu, compoti da i frutti secchi, u tè verde hè perfettu.

Allora, vannia, vogliu dì chì quandu avete un picciriddu, pò manghjà solu quellu chì ùn prega micca u statu di u zitellu. Tuttavia, ùn esse disprezzatu, u periodu di colice passa parechje mesi dopu à u nascita, è poi a dieta di a donna pò esse sviluppata significativamente.