Grandi faldi

Oghje, u mercatu hà una gran varietà di tazzi è e macchiati, sia per i pianti d'interni è di cumpunimenti decorattivi. Sò disposti in u decoru, forma, propiu, grandu è materiale da quali sò fatte.

A maiò parte di e piante sò valdi pocu mediu. Ma pà i razzi corsi maiò, arbureti ornamentali o vegetali cun un sistema radicali longu è largu, ci hè necessariu maiò. I recipienti ancu sò adattati per i piante cù una corona tridimensionale. Grandi tannini per fiori sò usati per decorate i pardi è di i giardini, sò generalmente di petuni e viole di giardini.

Tipi di cibo

I maccarelli enormi sò principarmenti di ceramica plastica o forti. Hannu unu o più buchi di drenaje, questu hè chì distingui una fioritura d'una prugna vegetale. Allora, si ponu distingue li sti zitti:

  1. Un grande pignuore di ceramica per i fiori - hà parechje parechje è un pianu, hè fatta di arcilla virtuali, per quessa hè abbastanza pesante, ancu senza travagliu. Tirezzi di fiori sò lucrativi principalmenti per decorate un giardinu o una piccula pianta. Pò esse installatu davanti à u porch è hà postu nantu à una pianta grande è bella in altru. A causa di u so pesu, u disignu sarà sustinevuli. In certi pichettini hè megliu per plantà e piante chì vulia riri freti, postu chì a humidità si evapora rapidamente di elli.
  2. Un fattu più demucraticu in u prezzu è più cumentu à l'usu di pignotti lucali plastichi per fiori, variati in forma. Sò adattati per u travagliu di u travagliu di l'interni, per chì, à u cuntrastu di pignotti d'argilla, sò più faciuli di trasfurmà in u pianu. E pate e pate e fiori, grande è larga, sò adattati per arbusti chjassi fiadi o per bonsai di medju. I pianti grandi ùn solu ùn anu cunfortu cù e razzi in questu pomi, ma sò ancu abbastanti stabile, chì hè particularmente cumu cunventu nantu à a strada.

Grandi tannini per fiori, strada o stanza prima di cultivà in i pianti sò stati disinfettati in una risposta di manganese ligera è installata in paleti speciale chì vènenu cumpunite cù un pappellettu di reciclarà l'excusità d'umidità.