Curtains-thread

I purtavuli per filigrani naziunale hè cunzidiratu l'Anticu Oriente, induve sironu per zoning large rooms. In u nostru tempu, sti cortini di luci, ancu chjamati curtain-thread, curtains o muslin, sò ancu populari in parechji interiors di camere.

Curtains in interior

Curtains-thread prutrarà bè in u salottu, decoratu in un modu mudernu o d'altitudine. Semu devi esse ricordati chì per un rigalu interiormente ùn pudete micca usà bèie, stitchie, piume, perdi cum'è decoru di sti cortini. In una sala di stanza tali hè megliu prifirenza a cortina monocroma. Ancu s'è parechje curtains-threaded with different combinations of shades pò dà un salottu decoratu in u stilu di minimalismu , una nota d'originalità è ancu extravaganza.

In più di u disignu di l'avvisu di a finestra, ponu esse usati in edizzioni di curtains-threads invece di e porte interiore, chì hè particularmente impurtante in chjuchi o in appartamenti d'appartamentu. U filu di cortini pò esse usatu in spassighjanti stati cù una natura orientali.

In a cucina, i cortini seranu ancu appruvati. Curtains with beads adattati per una stanza glamorosa. E in una cucina moderna cù assai elementi cromatu si trovani grandi cortini metateurichi. E stizzi di currezza sò perfetti in u disignu di cucina di Provenza. Eppo sò assai populari sò tali cortini di museli in u stilu Japanese. Da i cortini pò esse fatte è lambrequin per a finestra di a cucina. I so fili fluidi sò venenu à un locu in a cucina classica.

In u currezze di l'inturnioru induva portanu una atmosfera di tendernità è di romanza. Puderanu esse decorati cù peni o perdi. Ancu s'ellu hè appruvatu per a cambra è a dicurazione limitata di a finestra cù tagliu di fille.

I purteri ponu esse usatu in forma di filamenti è in a stanza di i zitelli. Per un adolescente, ponu esse l'articulu decoratu cù peni, stinghiali o perli. Cumu puderebbenu utilizati ghjunghje à such cortini, fiori o diversi ghjuculi.