A mezza più grande di u mondu

A mezchelata di Al-Haram

A mezquita più grande è più impurtante in u mondu hè a mezidità majestuva Al Haram, chì in arabu significa "Murettu pruibbita". Hè situatu à a cità di Mecca in Arabia Saudita. Al Haram hè u più grande micca solu in grandore è capacità, ma ancu in impurtanza in a vita di tutti seguità di l'Islam.

In u tribunale di a mezquette hè u sacru principali di u mondu islamicu - Kaaba, induve tutti i cristiani pruvate d'entra à u mumentu in a so vita. In tuttu u seculu, a custruione di a mezchezza hè stata ricustruita tanti volte è hè statu ricustruita. Cusì, da a fine di l'anni 80 à u ghjornu oghje, l'area di a mezquette hè 309 mila metre cuadru, induve 700 mil persone pò accade. A moschea hà 9 minareti, 95 m d'altura. In più di i 4 porte in Al-Haram, ci sò 44 entrate più, ci sò 7 escaliatorii in l'edifiziu, tutte l'abitanti sò chjucattiti. Per i preghieri di l'omi è di e donne, ci sò epositi grandi spartuti. Hè difficiulmente imaginate qualcosa più grandiose.

A mezocite Shah Faisal

Trà l'altri mosche in u mondu, Shah Faisal in u Pakistan hè un altru locu recordu. A mezquette hà l'architittura originale è ùn si pò micca assimigghia assai à e mosche islamici tradizziunali. A mancanza di ciumi è i bòvuti faci l'inusual. Allora, s'assumiglia una tenda grandi, stende nantu à i muntagni verdi è i boschi di Margal Hills. Nantu à a periferia di a cità di Islamabad, induve una una di e più grande mosche in u mondu hè stallatu, l'Himalayas s'aministanu, chì sfasciarmenti eccezziunali di questa similarità.

Cumpagnatu in u 1986, sta ghjeria principale, cù u territoriu cunfinanti (5 mila metri quadri) pò esse incunate 300 mila cridie. À u stessu tempu, in i mura di a mosche ci hè ancu l'Università Internaziunali di l'Islam.

Shah Faisal hè custruitu di calcariu è marmurallu. Circundendu à quattru, ascendente à u celu, pilastri-minareti, presaggiu di l'architettura turca classica. Dintra a sala di a preghiera hè impannuta cù mosaici è dipinti, è in u centru sottu à u tettu hè un grandioso candele in luxe. A creazione di a mezquette hè stata passata 120 milioni di dati.

In prima, stu prughjettu evocu resinzione trà i parechji parrocchili, ma dopu a custruzzione hè cumpletu, a grandezza di l'edificiu nantu à u fondu incantevule di e monti ùn devi micca dubbitu.

Mosque "Heart of Chechnya"

A mezcheita più grande in Russia, è à u stessu tempu in l'Auropa - u "Heart of Chechnya", custruitu in u 2008 in Grozny, hè stupendu cù a so bellezza. Sta simmulione di complexi architettoniali cun un grandi giardinu è e fontane hè stata fatta cù l'ultimi tecnologici muderni. I muri sò imbruttati da travertina, u materiale utilizatu per a custruzzione di u Coliseo, è l'internu di u tèmpiu hè stufa cù marmu biancu da l'isula di Marmara Adasa, situatu in Turchia. L'internu di u "Heart of Chechnya" amaze cù a so ricchezza è splendor. Quandu a mura di u muru hà utilizatu pinturi speciali è oru di u standard più altu. Lininti preziosi, di quale ci sò 36 piezzate, sò stilizati sottu u Santu di l'Islam è sò colapi da un milione di dati è u cristallu più caru di u mondu. U rivolta l'imaginazione è l'illuminazione di notte di a moschea, sgradendu ogni ditagliu in u scuru.

Hazret Sultan

A mezecita più grande di l'Asia Centrale hè bè ragiunatu per esse Khazret Sultan, situatu in Astana, una magia chì hè difficiule di micca apprezzà. Hè custruitu in l'islamicu classicu, l'ornamenti tradiziunali in Kazaku sò ancu utilizati. Rodeatu di 4 minareti, 77 m altitudine, a mezquette accoddi di 5 à 10 mila credi. L'internu hè distinatu da a ricchezza è a unicitati di l'elementi. Simile à u palazzu di capriccio, "Khazret Sultan", cumplisce tutti i richieste muderni.