Torre di Ponte in Londra

A Gran Bretaña hè sempre interessante per i turisti cù u scopu cognettu di l'esse attività. D'interessu particulari hè a capitale di u regnu, riccu in munumenti, monumenti storichi è pittoresces. Unu di l'attraffie maiò di Londra - Tower Bridge hè famosu famosu. Stu objectu, situatu in u cori di a capitale britannica, si sviluppeghja nantu à u fiumu Tàames. Ghjè cun Big Ben, hè cunsideratu simbulu di Londra, è per quandu tutti i turisori rispettuosamente avissiru avviamente visitaru un magnificu Torre Bridge. Eppuru, avemu acquistatu cù a storia di u Torre Bridge è curiosità di dati.

Tower Bridge: storia di creazione

A custruzione di u Ponte di Torre à l'anni 80 anni di u XIX seculu. A necessità di cumunicazione trà i dui banca di u Tàmini hè due à u sviluppu di l'area di u Custiera. I residenti anu da credu l'altre ponte di Londra à l'altra sponda. L'aumentu di u trafficu equestru è u numaru di pedestrali facianu sta incunificata. Inoltre, a Torre di Subway, un túnel subterraneo sottu u Tàmini, chì più tardu divintà vicinu, ùn hà micca salvatu a situazione.

Hè per quessa chì in u 1876 un cumitatu hè statu stabilitu, chì decide nantu à a custruzzione di un ponte novu nantu à u fiumu Tàmesu in Londra. U cumitariu annuncia un cuncorsu per quale 50 prughjetti eranu pruposti. È solu in u 1884 u vincitore fù sceltu - Horace Jones. In dui anni, a cussidenza di u ponte ngeghjanu, duoppu ottu anni. Sfortunatamente, l'autore di u prugettu ùn campava micca per vede u finale di a custruzzione, Giovanni Lupu-Berry hà rializatu a custruzzione di u ponte. A strada, l'edificu hà ricivutu u so nome grazia à a prussimità vicinu à a furtizza di a Torre di Londra. L'apertura di u ponte hè stata attuata in un ambiente solenni da u Prince of Wales Edward, è di a so dimostrazione a Signora Alexandra u 30 di su ghjinnaghju in u 1894.

Ci hè assai fatti interessanti in a storia di u Torre Bridge. Per esempiu, a so custruzzioni hà pigliatu più di 11 mila tunnellati di l'azzaru. A struttura, chì era originale di u culore di chocolatine, hè statu pintava in u 1977 in i culori di a bandiera britannica (rossa, biancu è biancu) à l'anniversariu di u regnu di Queen Elizabeth.

The Tower Bridge in Londra

L'ughjettu hè un ponte nuvola, a larga di quale hè 244 m. Piglia u bastimentu à Londra Pianu - una secunna di u Tàme chì hè parti di u Portu di Londra. I caratteristiche più caratteristiche di u ponte più famosu in Londra sò e torretti installati nantu à l'appartenenza intermittenti è a scopale di elle hè 65 cm in lonxitude. Questa span centrale hè divisu in duie alpi chì sviluppanenu in un angolo con contrapeso incorporatu è un sistema di hydraulicu particulare. Avà i motori sò sopra à l'electricità.

A strada, ancu in u divorziu di u passaghju chì i prossimi ponu ghjunghje à a spiaggia opposta grazi a galerie chì cunducerete e duie torre à una altura di 44 m, si pi scopre a stacci dissenu in elli. True, per via di u laprimanu constantu di i carte A galeria di u ponte di Londra hè stata chjusura in u 1910. In 1982 hè stata riaperta, ma hè operatu cum'è un museu, è dinò una bella piantaggie. In u museu pudete acquistà cù a storia di u Ponte di Torre, è videndu ancu l'elementi inoperattivi di u sistema hidraulicu.

Cume si avvicinassi à u Ponte di Torre?

Pudete visità a Galeria di Torre Bridge ogni jornu in l'estiu (da u 1u d'aprile à u 30 di settembre) di 10:00 a 18:30. In u invernu (da u 1u da uttrovi à u 31 di marzu), i visitori si espere da 9:30 a 18:00. In quantu induve hè a Torre di Ponte chì si trova, pudete attruie da a Torre Bridge di strada in caru o à metro (Tower Gateway Station, Tower Hill).