Ariana Grande dà un cuncertu di carità in Manchester

A pagina in Twitter di u famusu cantante Ariana Grande apparissi l'annunziu di a so splutazioni in Manchester, in a cità, chì sta setmana hà patutu da l'attu terrore. Pensemu chì l'esprissioni hè stata intesa in u territoriu di u Manchester Arena sùbitu dopu à l'operazione di Ariana Grande. A zitella hè a respunsabilità involontariu di ciò chì successe, è fermamente vulete sustene e vittimi di stu successu terribili. Ella disse chì ella voli mette cù i so fanniera è cullate i soldi per i vittimi di l'esprissioni è e so famiglie:

"Aghju pruclatu chì tornu à questa veduta risposta. Vuliu passà un tempu cù i mo fans in Manchester, cun un concerti ben educatu, chì serà dedicatu à a memoria di tutti l'ammazzati da l'esplituzzioni à u stadiu. Puderaghju risorse per i vittimi, è ancu per e famìglie di e vittime "

L'opinione di u cantatore di u terrurismu

In più di l'annunziu di u so cuncertu, u hit hit Ughju à a Vera è A mo Parte Favurita scrivi ch'ella ùn averebbe mai scurdà i vittimi di u terribbili crimu chì si passava à u so show u 22 di maghju l'annu:

"Queste persone seranu sempre in u mo core, è penseraghju di elli à u restu di a mo vita! Nuddu pò esse spiegà u speghjatu per questi sti ghjorni ingiusti Ùn avete micca capitu questu. Sapemu una cosa - ùn pò esse paura! Ùn pudemu micca firmà è permettenu di partì, sulu per ùn avè micca ipertu u odiu.
Leghje ancu

U vocalista hà scrittu chì anu da dì à u tempu è di u locu di u novu concerti. Intantu, hà partitu cù i so abbonati l'indirizzu di u risultatu, chì recolle donazione per e bisogni di e vittimi di l'attaccu terrorista. JustGiving.com hà sappiutu da aiutà £ 1.6 miliuna.