Exercise di casa per a perdita di pisu

Ancu s'è vo site un regula in u gimnastu è un fan di cunti pesci, ùn puderebbe fà senza formazione in casa. I rigalisti Sadditi dì chì solu u 25% di l'infurmazioni pò esse apprinnerate in a classe, u restu, u furasteru devi esse studiatu in u quadru di l'esercitivi di casa, è a stissa regula cumporta per a perdita di pisu.

L'installazione d'esercitivu ideale per a perdita di pisu ùn devi micca i vostri musculi trà e persone di l'intruduzione in u salottu scurdate di a so propiu - per riduzzione è di cremà grassu. Eppuru, se u vostru prugramma principali hè l' esercitazioni di vita di u penseru per a perdita di u pesu, avete aduprà per utilizà in ogni modu pussibuli, utilizendu un mediu improvisu; soprapi invece di stanchions, fiaschi d'acqua invece di pescuvaghi, sacchi di arena in forma di agenti pèndite.

Complex di exerciti di casa per a perdita di pisu

  1. Fate un'atica, stende e nostri pierdicchi, ripòsite nantu à u vrazzu vicinu à u pavone, intricatu à u codu. Facemu un ascultu cù i nostri pedi, bassu i nostri pierri è oghje risque u corpu. Quandu s'arrivavvi à facemu un exhalazione, u corpu hè tenutu cusì, u stomacu hè retroactu. Ùn facemu 30 volte per u latinu.
  2. Arrassamu, armenu u corpu in a manu esternata, a seconda manu nantu à u cinturione. I peri si attravirsu è si stende. Sottu u corpu finu è a sulluzzà finu à quellu possu. Fighjemu 30 volte per u latinu.
  3. Arrassamu, i pedi sò larghebbe à l'ispalla, l'arme sò allungati versu i costi. Moughjemu u corpu à a direcia è l'abbandunatu. Trimemu a prigione quant'è pussìbule, ùn falendu micca retrovisente o retroactiva cù u corpu, facemu un exhalazione in u spustamentu. Portemu 100 corsi.
  4. Pusitu e mani in u corpu, fate cercani inclini à u cantu è avanti, circate d'alcuni di u ghjinochju. Quandu l'exhalazione hè inclinata, i cadenti sò immovable, u corpu hè sparitu. Portemu 100 corsi.
  5. Avemu bisognu di un supportu - un gabinetu, un spinu di una sedia, etc. Ci ponu detta da a volta, aghjustemu à a manu più vicinu, a seconda manu - nantu à u cinturione. Facemu un liggeru laterale di u pede, trà i nosochek versu ellu stessu. Quandu si sullivendu l'exhalazione, a vigna hè sottuponuta, avemu duoppu 30 volte per pede.
  6. Standing à u sustegnu di a faccia, unepflexiva un'epica di travagliu sottu 45⁰ à u supportu, facemu l'ascendante à un angulu. I naselli sò stesi, l'exhale quandu si trattava. Scappà a carta 30 volte per legu.
  7. Emera l'esercitali 5 è 6 - prima alzate a perna à u cantu, da volta in un angolo. Scappà a carta 30 volte per legu.