Cumu pudendu amparà nantu à e to mani?

Cammisa nantu à e mani ùn sò micca solu un trucu divertitu, ma dinò un sughjettu utile chì serà utile in qualchi spazi è balli. Inoltre, un spaziu pocu speghecenu ferma a forza di i musculi di e mani, u spalle è spalle. In ogni casu, hè impurtante per amparà cumu caminari nantu à e vostre mani beni, altri o risicu di cascà è ferite ferite hè grande. Quandu l'atleti cunnisciuti dì - vi tocca ancu esse di pudè falà!

Cume l'apprendre à caminari nantu à e vostre mani: precautions

Prima di aprile à caminari nantu à e vostre mani, hè impurtante di maestru u rack in manu . Se ùn avete micca pruvatu ancu questu, prima pigghiaru qualchì tempu per rinfurzà i musculi di e to mani. Hè faciale fà cun una barra horizontale o solu squeezing off the floor.

Attenzione! Sì senza minimu formazione sportiva, ùn hè micca sicuru per amparà stu truccu. A causa di a carica pisanti in u so spalle sottu, spalle e particularmente di e mani, u risicu di ferita hè assai altu. Sè avete un mira, apprendu à caminari nantu à e to mani, andà appressu à u so passu in passu, accuminciannu cu furmazioni regulau cù una tensione più larga nantu à a mità alta di u corpu.

Hè impurtante ancu di ricurdà chì a pusizione in puszione hè micca naturali. Quandu si vultò in daretu, ci hè un flussu attivu di sangue à a testa. Comu u risultatu, pudete sentenu stuzzicà, veddi "stiddi" o scuru sottu u to ochji. Normalmente, dopu uni pochi sughjorni di furmazione nantu à e mani, si va, ma si ùn hè micca passatu - probabbilmente, ùn avete micca maestru stu tentu, perchè se perde u cuscenza, ci hè risicu di cairi è cundannati una ferita seriu.

Cammisa nantu à e mani: furmazione

A tecnica di caminari nantu à e mani hè assai simplice, in particulari per quelli chì pò esse nantu à e so mani. Hè mpurtanti ricurdà chì questu hè un grande gravità, è deve esse realizatu strettu dopu un crescente, chì cresce, preparalli i musculi è vi risparmiarà da e ferite è sensibule postu di u sensu.

Cusì, fighjulà cumu per amparà cumu caminari nantu à e vostre mani.

  1. Preparate un locu. U pianu deve esse coperto cù una catifa fina o manta, plus - spaziu in spaziu è un muru.
  2. Pujani vicinu à u muru à una distanza di 30-40 cm, attaccau, pusonu braccialamenti armi davanti à voi, raspelli paralleli à l'altri nantu à a larghezza di i spalle.
  3. Fate un pede, in questu tempu, ghjucatu u secunna, poi piglià a voglia di sustegnu. Stand in questa position, appoghju nantu à u muru. U tuttu u corpu hè una linea recta, e perde anu stritta, armi ancu.
  4. Pudete sviluppà a stabbilità longu nantu à e mani, è pudete subitu immediatamente di passighjà - qualchissia hè datu un facilmente, quarcunu - altru. Per sapè rinfurzà e mani in questa pusizione, avete bisognu à scaccià. S'ellu ùn hè micca travagliatu - vai per l'impegni standarde è pull-ups.
  5. Sensibilizà u equilibriu, ghjustu di u muru è aghjunghje u equilibriu, oghje senza supportu (micca da u primu, è forse micca da a décima ora, ma averete bisognu).
  6. Pruvate per piglià e primi passi cù e vostre mani, appicchendu da u pianu è avè avanti.

Cumu scopu di mantene l'equilibriu?

Pruvate tuttu ciò di u principiu. Pettite e vostre mani stretchi, fate guardà. Ùn si trattivate micca in bocca è raghjone in u ventre. Dopu chì avete un bumbardamentu di cande cù bracciu curuciutu è ghjornu alargati, avete bisognu di fà assai travagliu per migliurà a coordination.

È per cumincià stu travagliu hè cun furmazione u rack cun perte ciacchi. Per fà questu, scavalca u rack cum'è solitu, è da quì, per dàcenu i nostri ghjinochjati, l'aghjarà dopu à a testa. Per guardà l'equilibriu chì vulerete sarà ricivete u zucchero in a direta opposta. In questa position, u centru di gravità torna più bassu, chì significa chì serà più faciule per affichà, camminate è presse nantu à e vostre mani.

Ci hè à praticà! Exercise 3-4 volte à u ghjornu, per un ghjornu di simani questa tecnica pò esse masterizata, postu chì ùn hè micca difficiule chì cammina in modu riguardu à e mani. Sì i musculi sò debbuli, duvete bisognu di furmà furmazione davanti à quì, è solu dopu à un mesi hà principiatu l'apprendistatu è fà u truccu.