Edima pulmonaria - sintomi

Edima pulmonaria hè una cundizione patològgica severa in chì u fluidu accumule in spazi di u tissutu pulmonari è l'alveoli fora di i vini sangu pulmonari, chì porta a disfunzioni pulmonar. Ci passa chì quandu, invece di l'aria, i pulmoni cummincianu per sàziu cù fluidu seru, chì filtrà da i navi. Questu pò esse dovutu a pressione eccessiva in i vini sanguini, una mancanza di prutezione in u sangue, o una incapacità di mantene u fluidu in u plasma.

Sintomi di l'asma cardiaca è edema pulmunale

Hè Importante hè a correcità di a diffirenza in i sintomi di edema pulmonary intersticial è edema pulmonary alveolar, chì si ponu esce da dui stati di u prucessu patologicu.

Cù edema puliticu intersticial, chì currisponde à i sintomi di l'asma cardiaca, u fluidu penetrà in tutti i tissuti pulmonari. Questu hà imprudenti i cundizzioni per l'scambiu di l'ossigenu è di di di carbon di carbone trà l'aria di l'alveoli è u sangue, pruvucarà un augmentu in a resistenza pulmonaria, vascular è bronchial. Un attaccu di l'asma cardiaca (edema pulmonar intersticial) si spetta più in notte o in u pre-ghjornu. U pacifanu s'era invistitu da un sensu di mancanza di l'aria, pigghia un postu assicuratu forti, hè eccitatu, si sentenu teme. Aparece a mancanza di respira, a tezza paroxysmale, a cianosis di i labbra è u unghje, u cooling of limbs, l'augmentazione di a pressió di u sangue, a tachycardia. A durazione di un tali attaccu hè da parechji minuti à parechji ori.

U successu di u sviluppu di u prucessu, assuciatu cù l'infiltrazzioni di fluidu in a cavità di l'alveoli, porta à l'edema alveolar di i pulmoni. U liquidu comenza di distrughjini a sustancia prutittiva, chì trasfurmate l'alveoli da l'internu, cusì chì l'alveoli stabbenu inseme, anu inundatu cù fluidu edematous. À questu stage, una forma di staghjunula bioluggìa stabile, chì cumincià à bluccà u lume di i bronchi, chì dera un diminuzione di u cuntenutu di l'ossigenu in u sangue è l'ipoxia. Edimi alveolar di i pulmoni hè carattarizatu da una insufficiency respiratoria, disprezzia severa cù rales distinti, cianosis, umidità di a pelle. À i labbra pare una scuma cun tinge rossa per a presenza di elementi di sangue. A menudo, a cuscenza di i malati hè cunfundita, un comore pudereverevvi.

Forme di edema pulmonary

Sicondu a causa è l'urigine, u edema pulmonale cardiogene è non cardiogene hè isolatu.

L'edema pulmonariu cardiogeneicu si trova in malatii di u core è, per regula, hè agudo. Pò esse una manifestazione di insufficenza cardiaca ventricle futturata in l'infartamentu di miocardi, a miscunia, a insufficiency mitali, a maladie aortiche, è l'estenis mitali è altri malatii. In questu casu, a pressione hydrostatica crescita in i capulati pulmonari risparisci da l'aumentu di pressione in a vina pulmonaria, chì causa edima.

L'edema pulmonar non-cardiogénico hè causatu da a crescita di a permeabilità vascular di i pulmoni, chì porta à a penetrazione di fluidu in u spaziu pulmonariu. Pò esse assuciatu cù altre cundamentu clinicu: pneumonia, sepsis, aspirazioni di cuntenutu gastricu, etc.

Ci hè ancu edema pulmonary tòxicu causatu da l'azzione di sustanzi tossicanti in u tissutu pulmunale. A maiò parte di sta cunnizzioni hè causata per avvilinatu cù l'oxygen di nitrogenu. Duranti u prucessu si distingenu diversi staghjunati: riflessu, u stadiu di i fenomeni sicreti, u sviluppu clinicu è riversu. À a stampa iniziale, ci hè una riflittura réflettente sottu l'accionamentu di a sustanza: irritazione di a mucosa, a tezza è u dulore à l'ochji. In più, i sintomi ùn vanu, a fauta latenti si sviluppa, durava da duie ore à un ghjornu. Dopu ci sò sinistra cum'è l'aumentu di respira, a testa mossa di scegli, cianisi, tachycardia. In casu ligge è cù trattamentu puntuale in u terzu ghjornu dopu l'avvilimentu, a cundizzioni hè normalizzata.