9 rienlii riali cù un destinazione incredibile interessante

Molti ornamenti exclusivi di e famiglii riali sò una storia ricca, è parechji sò ancu assuciati da scandali. Scupremu a sorte di qualcunu di elli.

I casate di e famigliali reale sò chjucu in parechji sicreti, assai di quelli chì ùn sò micca statu revelatu. Di valore particulari sò reliquii chì sò passati da generazioni à generazioni è ponu cuntà assai di a vita di i so patroni. Scupremu a sorti di certi āurnati reali.

1. U Ring of Diana

Per u so participeghja, a principessa Diana anu sceltu un anellu di zafiro fattu da a casa di a ghjarcha "Garard", chì à u tempu hà costu £ 28 mila. A Queen Elizabeth II hè ingannatu da questu attu, postu chì generalmente i decorazioni di a famiglia reale sò solu fistighjati è costu più. Dopu à a tràggica morti di Diana, l'anellu hà heredatu u so figliolu William, chì u presentava à l'impegnu di Kate Middleton.

2. Uovo di Faberge

In Russia, una tradizione esiste per pitture uova di Pasqua, è u Tsar Alessandro III hè stata cun l'idea di fà a so mòglia un rigalu di ghjocesi inusual. À Gustav Faberge, urdinò un ovu chjucu cù l'ismale biancu, in u quale s'assittò un oliu chicken, è in era era un ovu di ruby ​​è di a corona imperiale. L'Imperatrici hà fattu piacè cù u limitu, è da quellu tempu u so maritu hà rigalatu cusì rigali à a Pasqua à Pasqua annu.

A tradizione dopu a morte di u so babbu era cuntinuata da u so figliolu, è l'ova eranu digià fatti per rigalu à i parenti rilativi è distinti di l'altri paesi. Durante a Rivuluzzioni d'October, i boltjevi i venduti parechji ovos preziosi per rimbormentazione di l'ecunumia, è solu novi sò stati in Russia. Admire a so bellezza pò esse in u museu di Faberge.

3. Pulelli di e princesi danese

Dopu à u regnu di a Regina Ingrid in Danimarca, hà sviluppatu una tradizione insolitica: tutte e princeese nantu à u quint'anni anniversariu anu riceve un bracelet d'oru. Eccu a storia di sta tradizione. Dopu un pocu tempu, dopu chì Ingrid da a so mamma hà ricivutu un rigalu cusì cusì caru, u parent morse. A zitella era triste per a so mamma, è a bracciale era assai impurtante per ella, è ùn hà micca parte cun ellu. Quandu a Queen Ingrid nascì una figliola, hà riittitu l'attu di a so mamma è li dete una bracciale d'oru durante cinque anni. Dopu questu, a tradizione hè stata fatta in a famiglia reale danica.

4. A Tiara di Elisabetta II

U ghjornu di u so sposu, a riggina riggina di a Gran Bretagna da ricivutu una bella tiara di diamanti com'è un rigalu, ma beni ghjustu davanti à a ceremma, un forti anu fattu, u salottu spizzò l'armata. A riggina era horrificata, ma ùn era micca un pienu di panic, u decoru hè statu urgente mandatu à a casa di a gioielli, induve hè prestu riparatu rapidamenti è rimbursatu à a righjina, chì andonu in a tiara sottu a corona.

5. Tiara Keith Middleton

Married to Prince William Kate saldò in una tiara di diamanti, chì prima di avè soffre un gran numaru di pirsuni. A ghjallina hè compru da Jorge VI, è poi passò à a pussidimentu di Elisabetta II. Tiara hè adornatu cù esplicemente 888 diamanti, chì si trovani in modu specialu: quand'elli fàcenu u lume u creatu un effettu otticu unicu di l'aureole supra a so capi. A regina ùn hè mai messu nantu à una tiara, ma permettenu abbianà altre corte di donna. In u risultatu, in u 2011, a dicurazioni diventò un rigalu per Kate, chì si truvò in ella sottu a corona.

6. A tiara di a Regina di Rania

A Reina di u Ghjurdanu hè una donna chì cambiò a pusizione di u seculu "dèbitu" in u mondu islamicu: prima hà publicatu in u publicu cun una faccia aperta, avete u dirittu di votu, hà cuminciatu à unduce u so propiu carattere è ponu vistiti pettini di designer. Tuttu stu tempu ùn hà micca avutu a so corona, chì hè apparevuta solu in u 2000. A tiara hè stata fatta da a casa di u genovore "Busheron" di l'oru neru è l'emeralds. C'est pourly looks like a twist of ivy, perchè era chjamatu "Emerald Ivy".

7. Collana di Maria Antonietta

A bellezza incridibuli di u collitu hè distinatu da a so bella bufali è hè fattu di preziosu metallu è diamanti. Una scandalosa storia ci hè statu in u XVIII sèculu. Accadia à a righjina, i pirsuni senza u so sapè cumpratu stu ornamentu per assai soldi (1,5 milioni di livres), riferenu à u nome di Marie Antoinette. In u risultatu, scammori sò stati scuperti, ma u rolu di a reina in sta transazzione hà mantendu "scuru" è assai persone eranu cunvinte chì i fraudsters eranu oghji nantu à e so ordine. Tuttu chistu addivintò u raggiuni di u crescita di u scuntentu in u paese, è eventualmente hà purtatu à u tristi fini di u regnu di a righjina.

8. Crown of the British Empire

A ghjunta più famosa di a Gran Bretagna hè stata creata in u 1937 pè u Rè George VI. A corona pesa casi 1 kg, è questu hè cumprinneru, perchè hè decoratu cù una quantità enorme di pedichi preziosi. L'ornamentu più caru di sta regalia hè situatu in u centru - u diamantu "Kohinur", u so nome traduce com "montagna di luce". Hè stata truvata in l'India più di 300 anni fà, è per tuttu questu tempu passava da a manu à manu solu com'è u risultatu di a cunquista, era micca vinduta. A Queen Victoria, u diamanti hè stata in u 1849.

Quandu l'India si indipendente, u guvernu dumandava u ritornu di a ghjente, ma l'autori britànici dicianu micca. Dapoi u tempu, u diamante hè in a famiglia reale.

9. Staghjoni Sapphire di Victoria

A Queen Victoria era cunnisciutu per u so amori di i zilphigarsi, è parechji ghjorni nanzu à a casque u so u so maritu futicu, u princeanu Albert hà fattu un donu - un broche di zafira. A dicurazioni hè stata bella chì Victoria decide da mette à un casu solenni.

Sicondu a tradizioni antica, ci sò quattru cose chì devenu esse prisenti nantu à a donna chì và à a corona: qualcosa vechja, nova, pigliata è bulu. Sapè di Brocchetta è hà fattu a missione di l'ultimu objettu. U blu era sceltu per una ragione, perchè hè un simbulu di fideltà è devozione.

Curiosamente, datu chì quellu tempu in a tradizione di a casa di gioielli "Casa di Garard" in l'aneddu di casque ponu un zafirinu. A stu mumentu, u patrone di u brocche di zafira hè a Queen Elizabeth II, chì l'usa solu per i manifestazioni solenni.