Hè per deduce o caccià e maculae da tè in biancu - chì manera serà u megliu?

Periódicamente, e donne si dumandà a quistione, cumu per sguassà tàzzi di u tè nantu à u biancu, utilizendu a pruduzzioni di questi di a famiglia è di i metudi folk. Anu deve esse appiicatu in accordu di u tipu di tissutu, u gradu di cuncintrazioni di u puntu è a quantità di u tempu passatu da u momentu di a contaminazione.

Comu lavà manciari di u tè?

Sguassà di e tàce di u tè hè megliu cumenciu senza perdita di tempu, finu à chì u tanninu persistenti prisenti in u cullemu hà colore u tela. Sì ùn pudete micca cumercià immediatamente a svià a mancia, pruvate a lavare cù l'acqua o aduprate bè cù un pappu frettu. Ci sò parechji mètudi è medici distinazione di scumparii manciari di u tè in biancu:

  1. Utilice un pezzu speziale di manivara o sapori, dopu a neve, lavate u locu di a contaminazione cù l'acqua, poi lavate.
  2. Per tessuti bianchi, bleach d'ossigenu especial, aghjuntu à l'acqua calda, hè un ideale. In quessa solu, i prudutti sò stati ammuniti per 6-8 oghji.
  3. Sprinkle the stain with salt, after 30-40 minutes shake it, wipe the place of contamination with a napkin moistened in a solution of ammonia.
  4. Da i tessuti chjucchi, u manci di tè si scumpressate da imbercà cù u zuccaru di limonu.
  5. Pudete eliminà manichi di u tè, utilizendu una risposta di 3% di perossu di l'urugese.
  6. Sì a mancia hà sappiutu trasfurmà in u tetu, pruvate di sguassà mette a glicerina cù l'ammonia (in una ratio 2: 1). Pone a suluzione nantu à un bagnu di acqua, caldi à 35-37 ° C è frettu a mancia bona. Trascendu l'area sucia in padutu di 40 minuti, lavenu cù detergente dopu à u tempu chì hà sceltu.

Cumu lavatu a tacca di u tè verde?

A mansa di u tè verde nantu à u biancu, cum'è parechji altri, hè più facilmente lavatu, mentre ch'ellu hè frescu, spessu cù un lavatu normale cù qualsiasi detergent. Toccate di diversi maneri in modu efficace per salvà e vestiti bianchi, mantelli, taglioli spoiled with tea green spilled on them:

  1. Tissu cù un spaziu bruttu, prende a capacità è acquistassi cù acqua cale, pocu a manca scorri.
  2. Sprinkle a fresh stain with salt. Allora in u bacinu cù l'acqua calita aghjunghje a salazione è trasfurmà l'ugniddu propiu per una o duie uri. Dopu à u tempu specificatu, lavate.
  3. Per lavà i taglioli nantu à e cose bianche cume da fibri naturali, preparanu una solu suluzione di un litru di acqua, 50 ml d'ammonia è sapone di rasata rilivata.
  4. Un scuperta mantellu biddezza contru la contaminazioni cù u tè verde hè una mistura di vodka è glicerina.

Cumu lavà a tela di tè in tè nìuru?

E varietà negra cuntenenu un tannicu, u tannicu, chì ci duna u più grande problema, cumu si trova una prossimentu veloce in u tisu, è i spazi stati sò più difficili per sguassà. U prublema di lavurisce una tacca di u tè nantu à u biancu hè sempri problematicu, perchè even after processing the fabric, una tina amarilla ùn hè sempre quì. Tali spots pò sferisce facilmente da e seguente:

  1. Salt cù glicerina. A mannata mannata prestata, i salti di glicerina dissolve è discolore, lavate l'ugatu sbuffatu in a manera chì si cunvene.
  2. Sì a tacca hè vechja, usa u compostu più aggressivu. Cunnette l'acidu citricu cun l'acidu l'oxalicu (2: 1), aghjunghje un vetru di acqua calenta (rinfurzà l'accionà di 20-30 zipoie d'ammonia), appricà a mezcla nantu à a mancia, cun ligame finamente, lavare in acqua fresca.

Spots di tè dolce

Ci sò parechje ricette, cumu per sguassà u mancu di u tè da a robba, ci sò situazione chì avete bisognu di prufittà di parechji. Evita a lavurazza in secca, pensendu à cumu di scaricamentu di tàzzi di u tè nantu à u biancu, pudete aduprà per esempiu comprobate da u populu significa:

Spots da tè dolce pò esse sguassati di u vestitu biancu in tutti i modi indicati davanti, ma ancu un modu assai efficafettu in questu casu serà u clatu o qualsiasi altri bleach moderna. Utilizà micca, seguite a seguità l'urdinamentu, ma per i vostri cunsulazione, verificate a prova per chì u tissu riflettite, fete nantu à una pezzu di vestitu chì hè imperceptible à l'ochji di l'omi.

Per deduce una mancia di tè da una tapitula?

A polluzione da u tè ùn hè micca spiciale, i mobili belli è carpenti ùn micca assicurati contr'à elli. I mette discututi più in quandu, cumu per lavurà mancu di u tè da prudutti bianchi è in colore persone culu pò esse appiicati efficachi, ma altri si pò aghjunghje à elli. O menu d 'usu freti di eliminà e maniche di tullu di l'alfabbetu ponu esse cunsideratu folk, usatu in i metudi di vita di u ghjornu:

  1. Mettite l'acqua fredda cù l'acitu di tàvega, dippiru u piuvitu in u piuvete a tinga. Stu metu hè usatu quandu a tacca hè stata prucessa immediatamenti dopu l'apparizione.
  2. A pulverizazione deve esse pulita cù un tissutu dispusitatu cù a sista di borax (10%). Dopu un pocu di l'acidu citrique hè dilujatu in una picca crescente di acqua (20: 1), incù l'aghjunghjule di salitu per riparà a tinta, trattate dinò curazione di a tacchina è rinsegna bè cù l'acqua fredda.
  3. Per prucessi una taca una solu solu da l'acqua fria è a glicerina (20 ml su litre).

Comu caccià tutta di u tè da u couch?

Amparà cumu per liberà di e manchje di tè da a tapitula, pudete applicà i metu mètudi à rinunzià a contaminazione è da u couch . A manera più universale per rinfrescà una tina fresca da u sediu di seivule hè l'utilizazione di u saponu di l'abitudine cumune è l'acqua calda, è qualsiasi liquidi lavapii, detergente o baking soda aiutanu. In certi casi, à sguassa di i vechji contamianti, pruvate cù cumpressi speciali è muderni muderni muderni, pruvate a cura di u risultatu di a so applicazione in spazi pocu.

Cumu puderà lavorà mancu di tè in un ghiaccio?

Ancu di tene qualcuni di u tè da robba bianca, in particulare cun un jumper, avete bisognu per esse si fibre naturali o sintetici sò usati in a so fabricazione. Utilizare sguassà di tacchino, studia cù cura e struzzioni, è ùn porta micca spirimintali, soprattuttu s'ellu cuntene sustanzi aggressivi. Un rinfrescante di taca, di bona qualità, ci hè assai, perchè i rimedii tradiziunali ponu assistisce:

  1. Cù una suluzione di ammonia è acqua (1 tsp per litru), trasiri a tacca da a parti di u saccu, trattatu a zona contaminata cù l'alcoolì.
  2. Da e cose bianchi chì necessitanu trattamentu dilicatu, u perossu di l'idrosanamentu di u lugutru distingue filtrà in tè. Per fà quì, pudete umite l'area contaminata ancu cù u liquidu, dopu à 15-20 minuti, lavate u ghjornu in l'acqua fresca.
  3. Un pruduttu di lignu di manciari di tè si salverà a glicerina rinfriscata, chì devi esse trasmessi in u spaziu di a contaminazione. Fighjite una cosa cù un spaziu umitu per un quartu di una ora, poi ailite assai è, sicondu i reguli per lavà prodotti di lignu, lavate.

Comu caccià un anticu mancu di tè?

Per evitari di danni à a ropa, prima di lavà i taglioli da u tè, elli sceglie i medii appruvati per lavà stu tipu di tela. Per u manci di tè in cuttimi o tessuti, a bianca hè u mezzu ideale d'excrezioni, ma hè assicurata micca adattatu per sintesi. Cù sintesi o gemme, l'antica manciosa pò esse sbulitata cù una suluzione cuncentrazione di u pezzu detergent blanqueigh. A soluverà u prublema, chì di sguassà e manchje di u tè in biancu, avete bisognu di utilizà i metudi davanti à l'appricà unu unu.