Ioga prima di valla

U sonnu hè una cundizione in quale u corpu hè tutale restituutu è tranquillamente. Se vulete mancu ghjurà per dorme più per u stessu tempu, siate megliu in a matina è nurmalizà u so regnu di u restu in generale, riferite à u cumbre di yoga prima di andà in lettu per i principianti. Ùn scurdate micca quì 3 ore prima di l'ochju chì duvite manghjà per l'ultima volta, l'uttene deve esse ventilatu, è vai dorme in un locu tranquillu.

Esercitu di i yoga prima di chjinà - Sirshasana

Cumenza cun una simplicità di rilassante chjinata nantu à a spina. Inghjustate u sciurà, cusì imagine chì l'aria ùn vene micca da u nasu, ma da diversi òrgani, di spine, ddi pisci, etc.

Filatu Sirshasana hè un paese nantu à a testa. Pettendu nantu à a testa contru u muru è stendinu per elli nenti. Idealmentu, questu tempu duvia esse tressu da 30 siconde à 3 minuti.

Relaxing yoga before going to bed: Bhujangasana

Cumincià novu cù a rilazione per un minutu, è andate à a "cobra pose". Per fà quì, prima ghjornu in u so stomacu, ripusendu i to palme nant'à u pavimentu è purtendu i vostri còmulsi inseme catturati. U calciculu devenu prestu nantu à u pianu, è sussentà prestu a righjunghjendu a punta è tiltu finu à quandu puderete. Puderanu chì vi arricchianu a toquza à u coccicu, seguitanu a posa per 1-2 minuti. Allora piglià u collu in fronte. Se vulete aghjustà à pienu, l'ultimu muvimentu hà da esse missed, è si rinfrescenu.

Ioga à l'orcione: Viparitakarani mudra

Pigliate una posidera "bedridda" di a postura da a zitiddina: ghjambjenu nantu à a vostra volta, strapie i vostri zuttati nantu à u pavone è, ripusendu e mani in u so spinu infernu, è i mandà nantu à u pavone, mantene e vostre peddi in una pusizione verticale. U bastone ùn devi esse di u pettu. À 2 minuti in sta pusizione - è avete preparatu u vostru corpu per u sonnu.

Idealmentu, a transizione di un esercitiu à l'altru duveria esse cusì prudente è calmendu. Appena cumincià à piglià qualcosa persunale di sti trè articuli, u più prestu pudarà sapè quantu u sonu tranquillu è tranquillu in ioghi.