Einzezziu per rinfurzà i musculi di u pettu

À a vigilia di stagione di a spiaggia, ogni ragazza è donna prova di maximizà a so figura in modu. Ma assai spessu ci sò e situazioni chì u pettu pari pari sempri bastanti, ancu cun una bona figura. Ancu, ci sò esercizii efficachi per u rinfurzà u pettu.

Eterziose per rinfurzà i musculi pettuali

Se vai à un gimnastu o un gimelli, u vostru utru puderà aiutà à piglià eserciti pà rinfurzà u vostru pettu. Ma chì eserciziate puderete furtificà i vostri petti à l'omu?

A cosa principal hè di pratica regularmente è sistematicamente, per ùn avè micca indulgenizatu, è pudete cuntà un bonu risultatu. Allora, l'esercizii:

  1. Per u primu exercitu, ùn avete micca bisognu più di un mondu ordinariu. Face à ella, rinviate a to back. Pulsà nantu à a parolla cù e to mani, cum'è se vulete movuttu, ma assicuratevi chì a to back is flat. Hè in stu casu chì i musculari pettu nantu à u travagliu. Fate trà settimani di dui minuti, poi bassa i vostri spalle è già a vostra volta in u muru. Comu accuminciau a to back against the wall. Segui i trè avvicinamenti per trenta sicondi.
  2. U seccu exercitu: push-ups. Fate almenu cinquentru push-ups. Sì hè difficiule - impastallu mentre ghjornu. Unu di i più simplicità di push-ups - da un banchittu o di sedia. Allora, squeeze da u pavone, ripusendu i vostri pedi in u banchittu. Fà cusì impunite, pusate e vostre mani un pocu più largu chì i vostri spalle, è dopu à cinquanta push-ups, mette e mani in u pettu.
  3. Puderete a vostra volta in u muru. Pola i mani in u lock in fronte di voi. Pulsà e to palme contra l'altri, contendu à 10. Ritorna, cuntendu à 4. Purtate quattru à cinque appicciate. Pruvate sulitorii i musculi pettuali, micca e mani.

In cunclusioni, fate un sticcu di stretti per i braccia è pè i musculi pettuali. Questu avete aiutu per relaxà i musculi dopu à u travagliu è riparà u risultatu. Ricurdà, per furtificà u pettu, l'esercitu deve esse ripetutu regularmente. Solu in questu casu serà u resultatu per esse marcatu.