Quantu si stende appressu?

S'ellu avete esercitatu esercitu in a vostra vita, pudete sapè chì qualsiasi attività cumparisci incalfare. In questu casu, un locu spéciale hè datu à l'eserzioni chì prumove l'allungamentu di i musculi è ligamenti. Questa hè necessariu per riduce u risicu di ferita (per alluttà l'ligamenti, ruttènduli, ecc.) Durante l'esportu o di ballu.

Unu di l'indicatori d'una bona stretchioni hè a capacità di pusà nantu à u spice. Hè chjaru chì, secondu qualchì parolle di una bona stretchione di i musculi di e gambi. E ancu se pudete oghje chì avà ùn avete micca u bisognu tuttu, perchè ùn andate in sportu è ùn vai micca in balli, chì significa chì ùn avete bisognu di sapè cumu riguardu stretchiri li gammi. In ogni casu, l'eserciziu di stirazioni ùn sò micca esse realizatu pocu prima di a furmazione di sport o di ballu, ponu esse fattu in a vita di l'annunziu, per mantene u tonu muscular è per migliurà a circulazione di sangue. Dunque, avemu suggerutu chì avete acquaintete cù e règiche fundamentale, quantu è quandu hè megliu di fà stretch per i spilli, è ancu cù alcunu eserciti basi per questu.

Cumu sapè cumu riguardu stretchiri li gammi?

Per fà questu, avete bisognu di sapè cumu pò esse fattu per migliurà u stretchu, è chì ùn pò micca esse fattu categurichi.

  1. Prima di principià cù esercitazioni di stinziu, bisognu à calenderà i musculi di a perna. Per fà quì, per piacè suttili, saltendu cuerda, squatelli, etc. Questu hà migliurà u flussu di sangue da ellu è enrichizza i musculi cù l'osigurimu.
  2. Ùn esse u overdu. Accuminciate petite, ùn ci scherza, tutti i muvimenti hanu da esse lollini.
  3. Ogni exercimentu d'allargamentu durarà circa 1 minuti. Cumenza cù 30 sicondi, è dopu qualchì tempu di furmazione ponu aumentà a durazione di u furmaghju.
  4. In eserciziunale, assicuratevi chì u musculu stiratu hè tranquillu, altri ùn puderebbenu a ferite.
  5. Inoltre, quandu facenu eserciti, pruvate a mantene a to back straight. Ancu in quelli esercizii chì intervenenu a spinning your back, pruvate micca solu di curvarle, à dì à dàchja a to regia.
  6. In prima pruvate à esse attraversu traumaticu, per via di stracazione povira è mancanza di capacità di esercitu, ùn pò micca solu per dà i musculi è di i ligamenti, ma anu mancatu ancu in casu di ferite.
  7. Do exercises regularmente. Ùn avemu bisognu di pruvà à aghjunghje in un ghjornu tuttu ciò chì hè persa in una settimana. Eccu solu perchè male, per esempiu, sopra à l'esercitazioni di stinzamentu, u ghjornu dopu siate garantitu u dolore in i pierlie. Per quessa, a megliu risposta à a quistione "Quandu pò esse strapatu?" Is: "Tutti i ghjorni un pocu, beni, o almenu tri voti volte".

Stretching exercises

1 exercitu. Pendenti prima. Pujani diretti, perpippelli aparti (per i principianti pò putate i vostri pedi ungiumenti vastu), è cù i vostri riti pruvate à tuccà i vostri mani à u pianu. Prima cù e dete u dettu, poi aduprà a vostra manu in u pianu.

2 Esercitu. I cimi. Lunge accumente nantu à una pate è dàchanu à u ghjinochju, movimenti maciu, pruvate à pusà per allughjà. Fate cusì à l'altra piera, è fate un impetu à u partitu, è torna torna stretchie cù movimenti soraluce.

3 exercitu. Spread your legs as wide as you can, crucciate i vostri brazzi, è pruvate à tuccà i vostri cómmelle à u pianu. Fate l'esercitu currettamente, perchè stu racke ùn hè micca assai stabilitu, è pudete cascà.

4 Esercitivu. Puteva una pate nantu à a tavula (sedia volta, vestitore, parete sueca) per quessa, e pate formanu un angulu right (pò ancu esse affucatu, ma se avete qualchì l'esperienza di eserciti). Fate scopre una per una, da una pere, invece à l'altru, è dopu cambià i peri.

5 Esercitivu. Posa à u soffiu, e peri anch'elli disposti unipochi (littiralmenti da a longa di u pede) è pruvate à righjunghjini i pedi cù i vostri ditte, è più tardi pigghianu. In questu casu, a volta ci vole à stà, e i ghjinochjati ùn avianu micca curpitu.