Cumu serve una tavola?

Una mesa bellissima servita serà sempre a carta di visitatori di qualsiasi anziani. Agree, hè bonu per piace à i vostri invitati cù una table decorata in festa. So valutà cumu per serve à a tola bellissima è impeccably.

Comu sceglie è fate un tela?

Cuminciamu cù un semplice - cù un mantelettu. Hè bisogna be clean and perfect ironed. Coperta a tavula per quessa chì u tovaglia u foglie circa 20-30 centimitri, è sottu pozzu mette in un pappellinu fugliale chì prutege a superficie (sopra à particularmente) di a contaminazione è di scorcià, è anche u soffice di i pate è l'apparechju. Uni pochi parolle nantu à i servitori di lino chì sò accettati di mette nantu à a tavula - sè vo avete una accultura ufficiale, i tempi si pò esse messi nantu à a platu principalu, se trova solu amici di l'amici - ponu ghjustu vicinu à un piattu o in un piattu di pane. È un più pocu dittu riguardu à a tela - à a ricettura ufficiale hè megliu aduprà una tela bianchica nè, è in tutti l'altri casi: culurita, scura russa, blu, verde, rosa. A megliu opzione di serviziu hè quandu u culore di u mantellu hè in armunia cù u culore di u servitori, l'ornamenti è i servizii.

Tableware per stagione di table

Avemu più alla - avemu i cupuleri. Prima, avemu centru in u centru di u tavulu - quì ponu esse un vase di fiori o u platu principaru. A tableware per serve a tavola hè stata secca, lavata, senza fissure è scratch. Arrange the instruments simmetrically, in una recta per a tavula, avendu retiendu da a punta di uni pochi centimetri (4-5). Ùn vi scurdate micca chì i vostri ospiti ùn anu micca esaltatu da una testa di vigna o l'u codice di u vicinu, cusì ponu i piatti à una distanza da l'altru (quasi 40-60 cm). Avà pigliate i pranzi per u pani negru è u pane biancu, ghjeneralmente utilizate duie pranzi, è preparanu cusì chì ogni clientnale saria còmico per piglià una porche di pane - vicinu à l'appruvazioni, à a manca di u platu principaru.

Avà avemu infurmatu i platti necessarii. Prima, mette una tavulina nantu à a tavula, è nantu à questu - un bar snack. A manu dritta, putevi un cutiddu è una cullette per a sopa, è vicinu à a culletta pusonu trè pranziarii (for snacks - si farà più luntanu, per pagliaghji di pesce - in u mità è di pezzi di carne - vicinu à u piattu). In u latu di u liceu, pusonu trè bracciali in l'esigenza cumu da i cutidianu - per bocelli, pezzi di pisci è carne. Per esempiu, se cullate e amici o parenti, u numaru di u dispusitivu ùn hà micca bisognu à esse cumpletu, hè abbastante possibbili di serve a tavula cun una cullette, cutidianu è furceda.

Un dettu impurtante - e furchette è e spese nantu à a tavula cun voi u bagnu, u cuteddu - cù una spina à u pianu. Questu hè fattu per chì i dispusitivi ùn anu micca a tacchi o tavulinu.

Inoltru per ogni clientu, hè necessariu di metterà un platu di u postu, è nantu à quì ponu una pepite di tè. A manu dritta di sta platea hè colpi una culori di dessert, è à a left - una furchetta di cunvalenza.

Avemu bisognu à i vetru è i vetru, ogni alimenti anu avutu un vinu di vinu, un vetru per vodka, una mucca alta o un vetru per l'acqua o di u zucchemu vicinu à i strumenti. U vinuu deve esse postu nantu à a tavula solu in buttigli in bocca cù un colpu biancu limu, u vodka, cuncecu è i mediurechi chì si deve esse mandatu in decanciante, è u champagne si deve apertu solu durante a festa propria.

Determinazioni per una setting table bella

Ma puderete pensà à questu beddi ghjornu per serve u tavulinu, perchè tutti i strumenti principali sò stati posti, ùn ferma per aghjunghje un pocu piccatu. Avemu digià annunziatu nantu à i culori, ponu annunziate nantu à a tavula o vicinu à a tavula, u principale hè chì u so oliu ùn hè micca troppu forte, possu ancu mette altune candele chì aghjunghje rifinimentu à u to serve. Pudete ancu avè bisognu à i vostri bisogni, scrivite nant'à i carte piccule è i mette à ognunu.