U rotulu di Pasqua cun pepi pepini

Aghju offerta per trattà i vostri parenti è i visitanti à a grand festa cristiana micca solu cù i pastori tradiziunali di Pasqua, ma ancu un rollu di Pasqua cù un casgiu d'ampezzo. Tuttu avere duverà apprezzà quellu pasticceria per u so vera valuta è dumandassi à sparte a ricetta.

A ricetta per u rotulu di Pasqua cù sapuri di papa

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per glaze:

Preparazione

Per fà un rollo di Pasqua cun pepite, u legatu seccu hè spressu in un pezzu, fraschi a mità di una parte di latte quetu è poveru una cullizzioni di zuccheru. Agghiaste tuttu cun appendate cù un battiu è lasciate per vende in calde per un tempu. A farina hè sciuata parechje volte, è u latinu restitu hè caldottatu cù mantra, è aghjunghje u zuccheru è dissolve. Oparu hà suttugtu cù cura in a farina, introduva pocu lattice dulce, fugliale a vagina è impunite in ova di pollo. Amminimu a pani, si spargiu in un tavulu aperta, coperta cù una pettinezza neve è lasciate durante 45 minuti in un locu caldu.

Intantu, preparamu u riposu: a papavera hè lavata, scalded cun acqua fogera, è dopu à 15 minuti l'acqua hè sguata suvitatu è mischju cù zuccaru è nocci piccati. Attruvamu a massa per una macinagghia carne, aghjunghjenu a crema di mantnut è fremenu u latte à u focu. Maturu è fracete a frasa nantu à u caldu bellu finu à ch'ella hè un spessu, è poi chjassi.

Aproximé a la pasta disseminata à una tavola, sprinkled with flour, è appastinnatu cù mani neve. Cumparammu in 2 parte, è ogni pudemu scopre un rotulu in una struttura reticulata fini. Lubricate equally the poppy filling and tightly roll the pasta into a roll. Amparemu a prosstaglie cun a costruzione nantu à a pappaccia di ghjuvellata, cogliu cù una catina è fremolate in un fornu calatu per 15 minuti à 180 °. Allora resu u calore à 140 è pane u trattatu finu à fattu.

Dopu questu, piglià cuncepimentu i rotuli di Pasqua cù sapri di pepite è zucchero, shift à un pianu, cool è copre cun glaze . Per a so preparazione, fate u biancu u zuccherinu di zucchero . Sè siddu vulete, anu sprinkled the pastry cun un polvere multicolore è serve à a tavula.