Chjarpinu in un pezzu in u fornu

Oghje, in i nostri ricetti, avemu da sperimentà e sutilità di i corsi di corda in i vasetti. Dopu avianu masterizatu, pudete piacè i vostri amici cun un rich, insanely delicious and incredibly fragrant dish.

L'agnellu arrostu cù patate in un pezzu in u fornu - ricetta

Ingredients:

Càlculu di quattru petti ceramichi:

Preparazione

U primu cosa chì avemu bisognu à piglià a cura di a dispunibilità di l'ingredienti necessarii per l'ase di anticipazione. Per fà questu, lavamu i fasgiassi bè, fate ellu cun una massa di acqua fridda è l'abbandunò per inchinu per sette à nuvèsi ora.

In u frattempu, fogghjanu ovos bianchi furià, fate l'acqua di ghiaccio per un minutu è neciassi cù curazioni per micca di scumpete l'integrità. I tuberkulosi di patata saranu lavatu, puliti è tagliati in molti cubbi.

Immediatamente prima di coccia, rinsegna è manghja l'asciutta di a carne di castagna, tagliate à fette tagligheri è mette in un pappagallou calda cù l'oli vegetale. Dà i boni marroni alluminativi in ​​un forte forti, stirring, aghjunghje a cipolla è l'agliu anche anche pagliatu è cagiunatu, trasmessu cù a carne durante dos minuti è sguassate da u calore.

Scaricamentu visualmente a carne cù a cipolla è l'agliu in quattru parti è echene nantu à i testi. Mandemu un fasgiolu, patate, un ovu, aghjustimu u cuntenutu cù u salinu, pimentu negru à u focu, stagione cun sardi e caratteri, tromba in ogni prugna nantu à a foglia di laurel è du pezzi di pezzine dolce, fassi in quaranta mililitri di u vinu biancu seccu è un centu vinti millilitru di caldu. Emplacemos e tappeti cuparti di tappe nantu à una pappaglia à u focu à u livellu mediu di u fornu è ponu durà duie ore à un regnu di temperatura di 180 °.

Quandu si serve, aghjustà u pane à i freschi freschi per a vostra scelta è gustu.

Cumu a cocerà l 'agnellu in un pezzu in u fornu in u georgianu?

Ingredients:

Càlculu di quattru petti ceramichi:

Preparazione

Lavoru tostatu in una padedda cù l'oliu vegetale, aghjunghje l'urbei di cipudioni è ponta nantu à u focu, è stinzanu, finu à chì sò trasparenti. In seguitu, ci spincevamu salti, pepite, cilantro, lupini-suneli, frutti nuvole è freschi, è sguassate da u focu.

Oghje mette in ogni pezzu di capasti di tomate e pezzi fette è poi di carne è vegetali freschi. Aggiunna folla di renti, pezzi, pour a mità di u vetru di u mischju di u zuccadoru di granu è l'acqua cale à foglie è fate e tappeti cuparti in tàttile in u fornu à u livellu mediu. Preparamu u platu à una temperatura di 185 gradi per una ora è media è finu à a dulcezza di a carne.