Castello di Bellver


Castell de Bellver hè unu di i castelli gòticu più famose è più interessanti in Europa. Hè situatu quasi tres chilometri da u centru di Palma nantu à a famosa isula di Mallorca . A parola "Belver" hè traduciutu com "Veduta bella", stu nomu hè stata datu per qualchì mutivu. U Castellu di Bellver hè situatu in un pappagallo boscùtu à l'entrata à u portu, da quale un pianu di bonu panorama di a cità di Palma.

Storia di u castellu

L'edificu hè stata priservatu à u nostru tempu quasi in ligna. Hè stata custruita in u XIV sèculu, più precisamente, in u 1300-1314 nantu à i ordini di James II, Re di Mallorca. Casteddu di Bellver à Palma avia a guardà l'accessu à a baia è a cità, particularmente in a parti occidentali. Hà servitu cum'è una residenza riali è duranti u regnu di Ghjamè II Mallorca hà avutu anni di gloria. A custruzione di u casteddu hè situatu nantu à u situ induve a mezubia avà da esse.

Dopu u 1717, Belver hà servutu cum'è preso militare. In u piriudu da u 1802 à u 1808, Gaspard Melchor de Hovelianos, un politicu spagnolu, un economistu è un rappresentante di l'Illuminismu sirvutu in una di i celi in u primu pianu. A prigione cuntene à parechji capi ufficiali e ancu i suldati dopu a scunfitta in a battaglia in u 1808. Dopu, u casteddu funziona cum'è una zuppa. In u 1931, sottu un novu prughjettu, hè statu trasfurmatu in u museu di a storia di a cità.

Architettura di Bellver Castle

Casteddu di Bellver u Castellu hè cunsideratu a gemma architecturale di Mallorca. L'edificu hà un cercolu stampatu, era decisivu per a so uriginale. Fora, hè circundatu da un fossa. Trè dursi di semicirculari "crescenu" di e pareti sposti, u quartu hè in a distanza, à una distanza di sette metri da l'edifiziu principali di u casteddu, è in u centru di a furtizza hè un patiu.

U tribunale hè circundatu di monasteri custituiti da dui piani. In u pianu infermali ci sò arcu scoglii, è nantu à i cimi - archi schizzi d'arruvati in u stile gòticu. In u casteddu ci sò parechje camere induve pudete amparà l'artifacti recapturati durante a storia turbulente di u casteddu è a cità di Palma. In u tettu di u casteddu, serve com una pittura di vista, pudete amparà a vista inolvidable da a cità è u portu.

Casteddu oghje

Ci hè un museu in u casteddu, chì hè chjosedu u domenici è in i vacanze. L'ore restu di a visita accurdanu cù l'urighjini visita di u castellu stessu. In u museu pò truvà trova esibiti archeologi è sculture romane, chì eranu colettati da u cardinal Antonio Desfruci.

Attrazioni Attrazioni

In a strada di u casteddu, pudete passà per u parcu di a cità di Palma. Per d 'altra banda, un pocu di più in a direzzione di Palma Nova hè Castel de Bendinat, custruitu in u XIII seculu. Sfortunatamente, stu ugatu ùn hè micca dispunibile per visità, perchè hè un centru di cunferenza. Ma pudete visità a Cala Mayor, induve a Fundazione Pilar è Joan Miró sò situati. Allora pudete visità u studiu è vedi a cullizzioni di opere del famoso surrealista catalanu Joan Miró. L'artistu campà quandu da u 1956 finu à a fine di a so vita.

Cumu à u casteddu?

U casteddu pò esse acquistatu in caru o da trasportu publicu. Pudete ancu visità à peda nantu à una longa è interessante travessa tour. Per fà questu, avete bisognu à passà vicinu à Joan Miro, è prossime per isse strade è i stradale i carru chì guidanu à u casteddu. Belver hè nantu à a carru Camilo Jose Sela.

Ogni u passaghju visitanti

Casteddu di Bellver hè apertu da maghju à agostu, da u marti à u ghjornu. A ghjurnata di apertura in questu piriu sò di 10:00 a 19:00. U luni hè chjesa.

Inoltre, u casteddu pò esse visitatu in marzu, aprili, settembre è uttrovi, ma u tempu di visita hè riddudu in a sera per una ora - da 10:00 a 18:00. Duranti u restu di l'annu, hè apertu 10:00 a 17:00.

U prezzu di u bigliettu 2,5 €. I studienti è pensioni paganu € 1, i zitelli sottu à 14 anni anu l'oportunità di visità a fita in liberu. Dumenica è i ghjorni festivi, quandu u museu hè chjusu, l'ingressu à u casteddu hè liberu.