Cumu cunciliarià cù u so maritu?

Ùn ci hè micca familientu ideali. Ogni coppiu maritatu prima o dopu, ma entra in un periodu di disputa, cunflitti. Di sicuru, disputarle cù i carchi eranu fàcilu, ma po esse hè un prublema di traccia. E questu hè volte più difficiule di quella pareria in prima vista.

Eppuru, pruvate capisce cù voi cumu cunciliarià cù u vostru maritu, cumu truvà i punti di necessariu di cuntattu cù ellu è ciò chì hà bisognu di fà per ùn mancà u stessu arragnu in l'avvene.

Cumu cuncilià cù u to amatu? U principiu di a tregu

Certu, u to l'omu amatu, cum'è cusì, più prestu, più tardu o doppu, cuminciate à preoccupari di dubbi nantu à cumu per falla cun voi. Ma a psicologa di l'omi ùn pò micca cambiarà, è pochi omi andà à a tregua prima. Dopu tuttu, hè u capu di a famiglia è in u so capu ùn si pò accade per ad admisse i so sbagliati à a so mòglia.

Sapemu chì u sposu hè u capu in a famiglia, è a mòglia hè u collu. A donna hè sempre imperceptible, ma cuntene a so vita in a famiglia.

A più impurtante à u principiu di a tregu hè chì avete bisognu di pensà à pruvà à fà u vostru maritu chì site dirittu. Queste agrava a situazione, quandu si ripetere tutte ogni ghjornu: "Vulendu cumpensà cù u mo maritu. Ùn pudemu micca vive senza ellu ". Un cô culungiu ùn apprezzarà a vostra stubbornness in ridicule u vostru averebbe statu erroneu.

E donne Savise ùn circate micca di vintu una vittoria annantu à i so maritu. Dopu tuttu, l'omi sò orgugliosi esseri è una vittoria pò succorsione à a so vanità. E, anchi si ellu ricunnosce a so scunfitta, ellu vi darà contu à l'intimu di a so ànima, chì pò esse diventatu quarchi piticu chì tocca à u benessivu di e vostre relazioni familiale.

Una di l'opzioni per cunciliarii cun un omu pò esse chì ùn voi micca circà risponde à una quistione chì pruvucò una disputa. Spiecà per un tempu, è megliu - è per sempre.

Opzioni per un cessafia rializatu successu

  1. Organizzate un giorno romantica. Assicatevi di i platti prediletti di u vostru omu. Ùn serà micca superfluitu se ricerche una reunione circundata da cannili, pigliati una buttiglia di u vinu bonu.
  2. Circa u 80% di l'omi, secondu e so correttu chjamati scelti in u so indirizzu, fate d'infittivi in ​​un mumentu. È questu ùn affucà u so ego ego. À u cuntrariu, sentenu ancu un grani di conscienza per ùn piglià u primu passu versu cunciliatori.
  3. Pò esse questi paroli. Per esempiu, "Solu sì u omu chì sempre m'hà inspiratu à vive. Avete bisognu di mia. E aghju qualchì volta ùn l'accadira dinò per u mo fast temperament. Perdà per mè. Olvidamu di questa disputa.
  4. Sì, cum'è nisun altru, trovanu epiteti adattati per discrì u vostru maritu.
  5. Per esempiu, se hè intruduciutu da ciò chì di scrive à u vostru maritu per cumpensà, po esse aduprà sta scelta.
  6. Cù l'aiutu di u missaghjeriu, dà l'spouse una carta, in quale solu un paru di frasi, ma chì u significatu vale a pena un milla: "Sò tuttu à mè. I love you ".
  7. Pruvate dinò à urganizà u vostru amatu cù un rigalu inespettatu. Per esempiu, hà datu un pezzu chì cuntene i cose ch'ellu hà sunnutu. À listessu momentu, pudete mandà un SMS à u vostru maritu per cumpagnie. Scrivite in tuttu ciò chì u core di cori adore vi dici. Assicuratevi chì ellu vi serà aghjenti di voi. Sì ùn ùn mancu una lagrimi, poi forse sempre o boni.
  8. Sicuru, se a causa di a disputa era a so addiction à l'alcool, ùn hè micca valuta per "serra". Questa agravari la situazione. Parlà à ellu cori à u core. Truvate a raghjunata perchè ellu vede un sustitutu per tuttu in editi alcoolichi. Pruvate truvà una solu solu.
  9. Se a causa di a disputa era a so tradenza, avete bisognu di analizà a vostra cundizione è capiscenu se puderà pirduna. Pruvà capisce ciò chì era tortu cun voi u maritu. A vostra cumpagnia principali hè di capiscia chì deve mudificà per resurreczione di a passione passata.

Se ùn site micca contru à magic, preghje, etc., pudemu avviò una cuspirazione per fà a pace cun u so maritu. Ci si deve esse leghje quandu i pichju di a famigghia accumincianu:

"A Sette ferri madre di Diu, u cunsulatore, u suppressore. Fate u servitore di Diu (u nome di l'omu), ma à mè, Signore, dà pacienza è a mio ànima, salvamentu. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen »

Quarrel ùn porta maiò a felicità. È a vuluntà di e cungummi depende di se puderanu truvà modi per a cunciliatori.