Calzolai

In u passaghju, ci hè spessu un lignu, più polvere e rascatura purtati da a strada, parechji parigli di scarpi in l'intrata. Organizzate l'spaziu senza un mobili especialu - un cabinet per i scarpi ùn hè improbabile di travaglià.

Shoe furniture - selezziunate e opere

I materiali principale per a produzzione di tali cabinette sò aglomeratura, fibreti è MDF. I pannelli di MDF sò pruvati bè, sò resistenti di umidità, chì hè impurtante per a superficia sottu risposte à a contaminazione è dannu.

Prima di cumprà, imagine si u pruduttu serà assuciatu cù un internu esistenti. In anticipazione, misura l'aria induve l'armariu falla. Ùn pudete micca ignucà a spicità di u mobili. Idealmentu, ci vole à ghjustificà tutti i scarpi, chì in questu pianu hè attivamente migratu da tutti i membri di a famiglia. Hè una bona idea di abbandunà una riserva per e parenti staggiani è i scarpi per i pussibbilitati invitati. Se tenete assai calzizzati altri, i pratiche sò adattati per ella. Partendu da questu, sceglite u modu di apre u configure i piazzi, perchè u cuntenutu di u gabignore ùn deve micca deformatu. Inoltre, lasciate pericientia.

Un grande armarii per i scarpi sò veramente un mobili universale. Eccu hè preparatu micca solu un locu per una varietà di scarpi, ma ancu alcunu apparenti aux parasols, pincitori, credi, chjavi. In una cosa, avete tuttu in una volta.

In ogni casu, parechji tricksi facenu pussibile alcune fori chjuchi è chjuchi abbastanti, per esempiu, in un armamu sliding per i scarpe o una casella di raghju cù e stile di metalli, una quantità bona di e cose s'emparà.

Tipi di cabine di scarpi

Sceglite l'altru moble per i vostri precisa e preferenze. L'assortiment hè assai estensivu, cusì pigliate u mobili di u passaghju per ogni gustu ùn hè micca difficiule.

L'armunia di Bona hè un paludetto di zapata cù porte di larghezza larga larga, apertura in a direzzione vertica. U stantificiu ristrettu, ma altu - una solu solu solu per e stettini è ancu paraplu. Doppu a porta larga, i purgatori sò colpi in orizonte, chì hè appruvatu per i scarpi basso. A più larga di u mobili, i più prudutti ponu esse disposti. Questa opzione hè preferibile per un grande corridori o vestibule.

Se u vostru alcunu ùn hà micca un spaziu extra, avete bisognu di un armariu di scarpa, chì significa strittu. Hè cusì grande chì pò chjudaranu duie detrásu a porta è ghjusta à l'ingrata. A profonda varieghja da 15 cm, l'anch'elli sò solu 30-40 cm. A versatilità ghjacia in a pusizione verticale di i scarpi in e porte, chì operanu in una inclinazione di 45-90 gradi. U sustituciu si serve cum'è un spaziu compactu per i scarpi in a forma di un casellu di lapis. I stazzatori sò ancu situati in u liceu, in un angolo, porti sliding. In ogni casu, in parechje paree ùn sò micca bè.

U locu per almacenà l'elementi diffarenti pò esse cumminati cù un utopianu per i scarpi. U pruduttu hè abbastanti capaci, parechji steli sò attaccati, cumpresu per altive shoes è mezzanine per fora di staggione. U vestuariu per i scarpe cù un isporta hè un excelente additivu à u passaghju.

A soluzione più primitiva vi sirve com'è una caloria. In fattu hè un stannu cun diversi stantici aperti. A l'elementu di u disignu hè di cumpressione u costu minimu, a capacità. A maiò spessu hè un "armaled" di metalli per i scarpi. A palletie di vinyl hè ancu faciule da neve. Questu hè speciali cunvene in u tempu umitu. Kaloshnitsa ponu esse un alloghju supplementu per i scarpi, induve i scarpi sò stati sicurità, è mandati à un cabinettu staziu.

Se u to passagera permette di mette sola una piccula cabinet, ma a risturanti di cumpunenti spazii persi, pruvate aghjettà à u fondu di un altru bastimentu prisenti da un altru compunatu di scarpi.