Dietu Anemia

Una anemia hè cunsiderata cum'è una malatìa in quale ci hè una carenza di i cilivi di sangue di u sangue è l'hemoglobina in u sangue di una persona, questu hè dovutu à a mancanza di ferru in u corpu. E persone cun tali prublemi seguianu a dieta impurtante, chì hè basatu annantu à l'usu di l'alimenti ricchi di ferru è calcium.

Dieta in anemia di deficienta di ferru

Comu cù questa malatia hè necessariu cinque volte à ghjornu, è u numaru di prutrate cunsulati hè circa 135 g. A dieta per l'anemia cumprendi i prudutti siguenti:

Hè assai impurtante di includiri frutti è ligumi in u menzu di u ghjornu. Pumpkin, caffè, zucca, u pumu, tutti questi prudutti omancenu perfetta a mancanza di u corpu di vitamini è minerali essenziale. Ma da i pezzi fritti hè chjaru chì ricivete, l'alimentariu deve esse altu in calori, ma in grassu. A dieta per l'anemia in adulti debe devene sviluppata da un medico, piglià in cuntattu l'individualità di l'organizmu.

Opere di un menu di dieta di l'anèmia moderada:

  1. Breakfast . In a matina, avete manghjatu ogni cinerea di cereale è l'insalata di verdura, preferenza deve esse datu à kefir o latte. Questu alimentu migliurà a salute è dà l'alegria per tuttu u ghjornu.
  2. Secondo sirviziu . Qualchì ligumi è frutti, per a vostra scelta, u principale hè chì i prudutti sò freschi.
  3. Lunch . Alimentazione à questu tempu duverebbe esse densu è variatu, per esempiu, borsch cù carne, per u sicondu - u risu cù u pullastru, da u cumè - compota di baga.
  4. Snack . Millet o pava d'oatmeal, è dopu una dicurazioni di rosi rose, chì vi ricchezza u corpu cù minerali vitae.
  5. Cena . Una scelta bona nantu à a sera hè stufatu vegetale cù una piccula cantina di carne.

Inoltre per ghjornu avete bisognu à manghjà in 50 grammi di zuccaru è finu à 200 grammi di centu è pane novu.