Vacanze in Corea del Sud

I vacanze sò sempre divertenti, emozioni pusitivi, rigali è invitati. In ogni articulu, ùn hè micca nantu à i jubiléi è i matrimonii, ma di i vacanze celebrati in a Corea del Sud .

Informazioni generale nantu à e festivi coreani

I vacanze sò sempre divertenti, emozioni pusitivi, rigali è invitati. In ogni articulu, ùn hè micca nantu à i jubiléi è i matrimonii, ma di i vacanze celebrati in a Corea del Sud .

Informazioni generale nantu à e festivi coreani

Certi di e celebrazione di stu statu Asiaticu pò esse maravigliate, ancu altri parenti primitivi è ordinariu. Quistioni di tutte e vacanze di a Corea del Sud cede u populu di u paese l 'opportunità di rilassà di u travagliu ogni ghjornu. Parechji di noi avemu intesu dì chì tutti i Coreani sò workaholics chì travaglia senza vacanze normale è asti, ma questu hè micca solu. Se u vacanze vacanzi nantu à un ghjornu off, ùn pò micca esse tolleratu, cum'è spessu si hè fattu in i paesi di l'ex URSS.

Allora, tutte e vacanze in Corea sò divenu in parechji tipi:

Natali in Ghjerusalemme

I Ciorpi si celebreni i vacanzi ciucidu è culurenti. U paese hè famosa per i festivali incantevuli è brillanti chì si sò duranti l'annu. Hè bisognu di vede cù i vostri ochji, è ancu pudete diventà festa in bè è vacanze vibrante.

I vacanze naziunali in Corea del Sud include u seguente:

  1. L'annu novu hè celebratu u 1 di jinnaru. I Corei pruvate di celebràmulu cù un glamouru speciale per a furtuna è a ricchezza tuttu l'annu. U pòpulu hà una tradizione per andà in parchi o muntagna è quì à scuntrà i primi armi di u novu annu. Puderanu in vestitu naziunale "hanbok", ma ùn si faci senza strachestimenti eccentrici, mascaras e costumi. I strati cumincianu à décorà in mezzo di dicembre, l'illuminazione fasgianu in ogni locu è a musica festiva hè intesa. Ùn si fa senza una ocupazione prediletti di i coreani - u prugettu di i steddi "yon". U flussu di i turisti à questu tempu hè sempre enormi, perchè ci sò sempre assai di genti chì vulevanu celebrari l'annu novu in Corea di Corea.
  2. Sollal , o l'annu novu nantu à u calendariu cinese. U populu coreanu viranu d'ellu di u calendariu gregorianu, ma qualchi festati sò celebrati nantu à u calendariu lunar. Sollal assai ricurdeghja a nostra festa in un cercolu di famiglia cù rigali è spettaculi. L'annu chianu hè cilibratu annantu nantu à parechji ghjorni perchè u schedariu lunari flottante.
  3. U Dia di l'Independenza hè celebrata annu l'1 di marzu. A festa hè assuciata à a liberazione da l'occupazione giappunisa. Attività ufficiale, e festi di massi sò tenuti.
  4. Auguri di u Bouddh. Ogni annu si celebra u 8 u ghjornu di u 4 simbulu. Coriani urge in tempii buddisti, dumannanu a salute è a furtuna in a vita. In a maiò parte di e cità, ci sò processioni cù brillanti lucidi brillanti in a forma di lotus, in più di decorazione di e strade. In parechji ghjesgi, i visitanti sò offerte trattà cun tè è lunches, chì tutti pò venenu à fà.
  5. U ghjornu di i zitelli hè celebrata u 5 di maiu. Parenti spoil their children with generous gifts and visit parks , zoos and other recreational facilities . Questa festa hè stata fundata per u spaziu di piacè è di pastime cù a famiglia sana.
  6. U ghjornu di memoria o devozione hè celebrata u 6 di ghjugnu. U ghjornu oghje u ricordu di l'omi è di e donne chì sacrificaranu a so vita per a salvezza di a Patria. 6 di ghjugnu à 10:00 ogni annu, u abitanti stanu à sente u sonu di una sirena è à un minutu di silenziu cummunicatu quelli chì sò stati ammazzati in a Guerra Coreana. U bandiera naziunale in Memorial Day hè sempre abbuccatu. A più importantissima è grandi anniversaire hè tenuta in u Cimiteru Naziunale in Seoul . Questu ghjornu, e tombulieri sò sempre adurnati di chrysanthi bianchi è bandieri di Corea.
  7. Independence and Liberation Day. Se ùn avete micca cunnisciutu chì vacanze sarà u 15 d'Agostu in Corea di u Corea, dopu ricordati - questu hè u più impurtante è impurtante in a storia di u Dia di l'Independenza di u Paese. In u 1945, u 15 d'austu, i giappunesi purtavanu a so scunfitta in a Second World War è cusì ponu a fini di l'occupazione di 40 anni di Corea. Ufficiale sta festa diventò dopu à 4 anni - u 1u d'uttobre. In tuttu in a Repubblica, i partiti ufficiali sò attardi cù a participazione di e persone principale di u paese. Tutte e città sò imbeaghjetti cù bandieri statali, è i prigiuneri sò dichjarati amnistia. U ghjornu di a Indipendenza di a Corea hà u so propiu canzone, chì sona u ghjornu di ogni locu. Cio nettu chì in Corea di Corea hè ancu celebratu, solu hè chjamatu Ghjurnata di Liberazione di a Patria.
  8. U ghjornu di fundazione di u statu hè sempre cilibratu u 3 d'ottobre. I calli sò sempre dicurati cù bandieri è parechji partiti ufficiali sò stati cumbatte cù i primi capi di guvernu.
  9. Chusok hè unu di e festioni più impurtanti in Corea. Hè un pocu cum'è Thanksgiving in America. Accumincia di celebrà u 15 di u ghjornu di u 8 mesi lunari. A festa hà una nome più grande - Khankavi, chì significa "big middle of autumn". Cori di Corsica cuntenenu i rituali dedicate à a ricche vendetta, è ringraziarli pè l'ancestori.
  10. U Dia di Hangul si celebrà u 9 ottobre. In nisun paese in u mondu si celebrà cù una grandi scala u ghjornu di scrittura, cum'è in a Corea del Sud. Celebrazioni, cuddati à a lettera, a literatura è a cultura , sò stati in tuttu u paese. In Seoul, in u Memorial Hall of King Sejong, in a piazza Gwanghwamun, in u museu storicu è in altre locu there are exhibitions, concerts and a wide variety of activities.
  11. U Natale hè celebratu u 25 di dicembre. Tutte e cità sò sipulati in l'alivi è l'illuminazione di Natale, Santa facenu i strati è u metro, ancu u Prisidenti possa un paratu à felicità. Affarate grandiose vendite, è e cafeti offeranu una varietà di tratti. Ma per i Ciorienti ùn hè micca una festa di famiglia: sò ghjucate solu à u cinema o à passà una camminare cù a so seconda compra. Hè interessante chì assai tempii buddici, cum'è un simbulu di l'armunia di e religione, anche alzate à l'arburi di Natale.

Festivaghji in Corea dû Sud

A Ripublica di Corea si pò esse fieru micca solu di maravigliose vacanze, ma ancu di grandi festività. Annu deve 40 di elli sò stati cuntene ... In tutti i seguenti, i festivals più cilestri, brillanti è interessanti:

A moera coreana prefiere i festivals musica. Tra d'elle sò 2 più populari:

  1. Pentaport Rock Festival - un festival di musica in Corea di Corea, chì si trovanu in Incheon . A direzione principale hè musica, amici, pasione. Questi festivali musicali sò in Chine Corea in Aostu.
  2. Busan One Asia Festival o BOF in Busan hè u principale avvenimentu musicali di l'annu. Emisceranu à u 22 di uttrovi è ghjiru da 9 ghjorni. A direzione principale hè a cultura è a cultura di u ghjovanu coreanu.

Tips per i turisti

Quandu a pianificazione di un viaghju in Corea di u Corea, pensate chì, durante a festa, assai stabilimenti pò esse chjusi, per esempiu, banche, musei, ustarii è toli. E i biglietti per l'aria, furmari è busi sò cumprati in anticipu. A vigiglia di e vacanze impurtanti, cunfitturi di longu trafficu. Durante a festa di Chusoka, una tarifa addiziosa hè arrugata per i medicini è l'assistenza medica in a forma di u 50%.