Cultura da Corea del Sur

U cumpagnia culturale di un paese hè un sughjettu seriu assai per studiu, in particulari prima di viaghjà. Ogni parsone hà e so tradizione è i costi, i so prupietii è i so credi. Unu è u stessu gestu in parechji paesi pò esse interpretatu da una manera completamente distintiva, è se unu pò tollerà situazione cumica, nimu ti tolerate insults di i visitori. Sè vo site una planificazione di vacanze in Corea da u Sudu è u tempu d'acquistà cù a so cultura.

L'iniziu fundazioni di a cultura di a Corea del Sud

U cumpagnia culturale di un paese hè un sughjettu seriu assai per studiu, in particulari prima di viaghjà. Ogni parsone hà e so tradizione è i costi, i so prupietii è i so credi. Unu è u stessu gestu in parechji paesi pò esse interpretatu da una manera completamente distintiva, è se unu pò tollerà situazione cumica, nimu ti tolerate insults di i visitori. Sè vo site una planificazione di vacanze in Corea da u Sudu è u tempu d'acquistà cù a so cultura.

L'iniziu fundazioni di a cultura di a Corea del Sud

In u 1948, era una divisiona di un grande statutu di Corea in a DPRK è a Republica di Corea. Dopu à quessa, a cultura di ogni paese hà principiatu à sviluppà di modu diversità, ma l'urighjini è i radichi ci anu solu. In particulare, u cumpurtamentu di a società hè basatu annantu à i principii di u cunfrucianismu, chì sò stati sviluppati in Chine, in 500 aC.

Coreani di una piccula età infineule in i so figlioli amare è rispettu per i so genitori, a famiglia è quelli chì anu u putere. A grande impurtanza hè datu à cunte conceptu cum'è ghjustizia, onestà, humanisimu, paci è educazione. In a cultura muderna di a Corea sur nantu à questa basa, hà sviluppatu un mudellu di cumpurtamentu, chjamatu Regula di Cinque Relazioni. In particulare, prumove per certu norme in a cumunicazione trà u babbu è u figliolu, u maritu è ​​a mòglia, generazioni più antichi è ghjoveli, regula è temi, trà amichi.

U turistu chì venenu à reste à stu paese spissu abbandunatu di stu patronu di cumpurtamentu. Dunque, quarchi pari chì i coriani sò rudo è ignorante. Ma in fattu, finu à chì entra in unu di i tipi di rilazione, pudete simplificà micca notte.

Ghjè per via di a Regula di i quattru Regni Mutuale chì i Coreanos volunu dumandà parechje persone cuncreti è persunali. Ma si un residente lucale hè interessatu in u vostru situ maritativu o età, ùn hè micca impughitu per esse grosera in risponde - ellu vi circate di determinà e quali règuli deve interazzione cù voi.

Manifestazioni separati di a cultura di a Corea del Sur

A capiscitura di i principii fundamentali di e raccolarii di relazioni trà i Coreani, serà interessante per esse considerate manifestazioni più specifici di i patti di cumpurtamentu. In particulari, sò:

  1. U rispettu per l'anziani. In Corea, hè accettatu chì i ghjovani è quelli chì sò cummerciu postu hè bisognu di seguità i desideri è di l'anziani senza alcune.
  2. Attitude à u matrimoniu. I Coriani palesa chì u matrimoniu hè quasi l'avvenimentu più impurtante in a vita. Divorciu, per contru, hè interpretatu cum'è una disgrace enormi è indeliblii.
  3. Nomi. Fate e so residenti di i paesi CIS, a pratica hè cumuna quandu a donna adopta u nome di u maritu. In Corea di u Corea, si aderiscenu à l'altri tradizoni - u cuguettu conserva un apellu, ma i so figlioli cumuni u patrimoniu di u babbu.
  4. Public disputa. E male è oghjettini hè in ogni locu. Risposte micca dinò a mezcla si hè ottenevutu in casu chì una donna hè anziana. In Corea di u Mondu, abbastanza spessu, ci sò tali tipi d'avuti chì ponu mostraru u so discontentu non solu verbalmente, ma ancu fisicu. In casu di l'offensiva, hè impossibili rispunsevule à questu, anche si vi pruvucatu. Hè megliu per fà un appoghju solu.
  5. Nasturianu. Uguassu à l'altri in l'estatus, i persone, o quelli chì sò in relazioni amichi, utilizate a forma familiar di un aprile di sticca. Ma si unu di elli hè più bassu in u postu o più ghjovanu, deve timperà a manu sottumessu cù e mani. Oghje spessu u salutu hè cumplementatu da un arcu. U più anzianu è u più altu u status di una persona, più forte hè prestu davanti à.
  6. U patronu hè sempre dirittu è ùn pò micca esse denegati. Harrigarria, una regula cumanda per tutte e parte di a vita. Ancu una pruposta per bevi ùn pò micca esse denegati. Per quessa, se u più alcoolicu - hè più faciule per mudificà i travagliu ca per dà un rifiutu.

Tradizziunali di Corea

A cultura è i tradizioni di Corea sò sò intravati, per una cosa si segue da l'altru. In ogni casu, cù u passatu di u tempu è i passeti di sete sette di passione di a mundializazione, ogni societa aperta sottogeria certi cambiamenti. Ma ci sò e credenze funnamintali chì sò onoratu in ogni momentu. In rispettu à a Corea, tradizione, tradizione è di vacanze sò particularmente distinti:

  1. Chere, o ritu di cummemorazione di i ancisteri. Sicondu e credenze di i cecuniani, dopu a morte, l'anima di una persona si passa à un altru mondu solu dopu à un cambiamentu di 4 generazioni. È tuttu stu tempu hè un membru di a famiglia chì, secondu a legenda, cura è pruteghja a famiglia sana da disgrazia.
  2. Hanbok o ropa tradiziunali. Hè in questu chì i Coreani porta ghjorni solenni com'è l'annu Lunar, u ghjornu di a Pasqua, o a festa di a nuvella.
  3. Casamentu coreana. In cunnessu cù u matrimoniu, i Coreani hà uttule creatu un mudellu chì combina l'urigine muderni è i rituali tradiziunali. Oghje, u casamentu coreanu hè divisu in dui parti: prima una cerimonia di stile di u Europa Occidentale, un vestitivu biancu, un velu è un esmoquinu per u sposu, è dopu chì i vestiti ghjusti in vestiti tradiziunali è andonu in un locu spiciale per a cena cù i so parenti.
  4. Sollal o l'annu Lunar. Questa festa hè celebrata cù u primu ghjornu di u calendariu lunar. Hè u solitu à scuntrà cù una famiglia, ricordendu ancestrali, preparanu platti speciali è vistianu per avutu.
  5. Chusok o u ghjornu di a Scola. U decighennulu di u seculu vechju di u calendariu uccidentale, i Cori di u Dedicate una commemorazione ancestrale è u ringraziu à i dii per l'alimentariu.

Per u turista nantu à una nota

Per ùn avè messu in un messu à cumunicà cun un coreanu, o micca incurà a furia di i rapprisentanti di l'ordine, un turistu in Corea del Sud averebbe ricurdà uni pochi reguli:

  1. Vede i gestiti. Chjamate una persona cù una palma o cuddetta cù un ditaghju hè cunsideratu offensivivu.
  2. À l'intrada à a casa coreana vi pò piglià li vostri scarpi, ma cammendu nantu à u pavone senza calzini hè una forma dolenta.
  3. L'espressioni pubblichi di senteri trà una coppia, sere bee ou abbracci, sò cunsiderati indecenu in a società coreana, ma a manifestazione di riloghji amichi hè perfettamente acceptable.
  4. Fumar in locu pùbblicu hè pruibitu strettu, è a pulitica vigore dinò a implementazione di sta regula.
  5. Ùn aghjunghje micca l'appiccicate cù l'alimentazione è lasciate direttamente in u platu, in particulare in una festa - l'anzienta pò piglià per l'insulte.