Museu di Cultures


Basilea hè una di e trè cità più grandi in Svizzera (dopu à Zurich è Genève ). Ci hè un gran numaru d'istituzioni educativi, cumpresa a più università universita in Svizzera. E in più di 20 musei di a cità, sò cullizzioni unichi è artifacti sò riuniti. Ogni exposition mireci attenzioni è hè capaci di apre a l'aderbuli una bona parte di fatti interessanti è divertenti.

Più più nantu à u museu

Quite famose è populari cun u turista hè u Musée di Basel Cultures. Hè apertu à u 1849, è da tandu hè du duie volte suschile à a ricustruzzione. Questu hè dovutu à u fattu chì a cullezione di i so esposi era inexorablemente grande, è u museu ùn hà micca solu spaziu. Chì ghjè caratticu, per u prublema di a mancanza di u spaziu, sta solu appiicatu bisognu. Sicondu u Musée de Cultures hè situatu à u centru di Basel, in un ambientu chjucu trà l'altre edifiziu storicu è culturale valurizate, l'estensione cù l'estensione era impussibile. Perchè s'hè decisu di sacrificà a antica terre di l'edificiu, hà stallatu un pianu più è cusì ampliate l'espai internu di l'edifiziu. Oghje, u teatru di u museu hè unu di i so arterii. Hè fattu di culori verdi scuru ecunòggicu, è questu quì u so culore di u bastimentu un certu scalu "scaly". In ogni casu, a vista rinnuvata di l'edificazione di i pilastri cuddà in u panorama medievale di a cità.

Durante a ricustruzzione, a situazione di l'entrata principale era cambiatu. Oghje chì passa per l'ex di curretta di u museu. Questu ci hà permessu di creà una certa atmosfera di limòsine, chì si pateanu ancu in l'intrata di i culturi di u museu di Basile.

Esposizione di u Museu di Cultures di Basel

Oghje, a cullizzioni di u complexu di u museu cuntene più di 300 mila artifacti, è hè unu di i più grandi colture etnològichi di mostra. Hè purtatu littiralmenti da tutti i cantoni di u mondu. Ci hè una esposizione d'articuli rituali di tribù di Sri Lanka, è u patrimoniu culturale di i populi Asiatichi, è di pittura nantu à artisti famosi. Pruvene ogni crescita quì hè un signu cù spiegazioni in English. Ciò chì hè caracteristicu hè chì l'esposizione ùn hè micca cumpletu. A maiò parte di l'artifacti sò in u storicu di u complexu di u museu, postu chì u prublema di u déficitale spaziali resta questu. Ma questu permette à i visitori à sapè qualcosa per elli per ogni sanu. Inoltre, a cullezione di i valori antichi hè ricuminata constantemente.

In più di i manifestazioni ettografiichi, u museu possa una cullizzioni di cinque cinque mil ritratti stòrici. Quì ùn sò micca solu una fonte di nisuna infurmazione nantu à u passatu, ma ancu un ughjettu di primurazione di i visitanti. Periódica, u museu alimenti seminarii è cunferenzi nantu à varii temi, esibizioni tempuranee.

Cumu visita?

Per arrivare finu à u Museo Basel de Basel, piglià u tramu à u Stop di Basel Bankverein è da cammelli circa 500 m lungo Freie Str. Nummari di rotuli di tramiti: 2, 3, 6, 8, 10, 11, 14, 15, 16, N11. Per via, micca quì da quì hè u tèmpiu principali di a cità - Basile Cattedrale .