Pie, ova e cipolle verde

Unu di i riformi più populari per i pezzi in a nostra regione hè a cumminazione di culu è ova di verde. E cose cù un pezzu tali rinforzu è an aroma fresca è gustu riccu. I fancianti di i pasticci casani sò fistini di pienu cù stu pane.

A pasta di baking a pie cù cipudine è u ochju pò esse levitu è ​​sopra, è spedinu è veloci abbastanza in cucina. U gustu in ogni realizazione hè terribili.

Comu coceranu una torta cun u ova è a cipolle verde, vi dicu in l'articulu di l'oghje.


Patu magretu cù u ovu è a cipolla verde

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per u rimplete fervuleghja oghje dura, puliti è cutucatu in tazza. Cappatura verde, lavata, secca, picatu finamente è mischju cù ova, u salinu è a pepite.

Per fà una pasta, fretce u mantellu, aghjunghje u zuccheru, u sali, pour kefir è i oviati. Allora vi aghjustà a farina fatta cun u pienu di puddastru è cunceta appaghjatu finu à ottene una muntagna homogeneia.

In a furminite o crema, u margarinu furmulàghja spargiu un pocu più di a mità di a pasta, distribuzione ancu a cima di u rimplamentu, se pudarete, sia cinque milimetri da u cantonu, pour a pasta restante nantu à u livellu è u livellu. Sceglite, aghjunse u pasticcio in un furna prezzi fintantu di 200 gradi per circa trinta cinque minuti.

Cumpigliulemu u nostru catu savurosu è fragrant à un statu calido è serve à a tavula.

Torta sopfete cù u rossu, l'ovu, u furmagliu è a cipolla verde

Ingredients:

Preparazione

Cinque ova, à u rossu, fate in parechji tazzi finu à ch'elli ponu listinu in acqua salitu è ​​lasciate. Basmati è in anazzu finamente picatu è mischju cù u rossu, u furmagliu ralivatu, ole, u zucchero è diced, u salinu è a pepite. U riposu hè prontu.

A pasta puff hè divisa in dui parte inugee. U più grande hè stata rimbughjata è distribuitu nantu à una pappaglia. Puderanu ancu u cima di u riposu, diventendu da u cimini di dui centimetri, chì in seguitu pudendu aghjurnà à u riposu è lubricate l'ovu batte. Purtate a secunna capitale hà cullate nantu à u prezzu desitxutu di a pasta, pugnene sottu à a basa è dipoi u bughju bè, in particulari i lati chjusti cù un ovu batciatu, ùn ùn permettenu micca a torta d'aperta durante a robba, è darà un tatu di rudine. Trapassemu a superficie di l'altitudine in parechji posti è ponu un pane cun un pane per vintu à cinquanta à trenta minuti in un forno, cale à una temperatura di 220 °.

Pigliemu u pane preparatu da u fornu, cogliu cù un pappu o una tavola, è deve falla durà trenta minuti. Poi corse in porzioni, serve à u tavulu è divutu!

Cake with egg and green onion in multivariate

Ingredients:

Preparazione

Sei ozii sò fritti, limpiati è tagliati in tazza, mischju cù cappulinu, salinu è pimentu. U riposu hè prontu.

Per a pasta, battute quattro lignati di salitu, aghjunghjenu a crema agria, maisonette, soda è farina, stancu constantemente. Avemu una pasta di licenza, in cunsistenza cum'è una crema agrecciata.

In un vinu lunar multivarka pour la mità di a pasta cuciata, nantu à echjulettu u pezzu di l'ova cù cipudioni è nantu à quessa a pasta restante. Focu in u "Baking" mode durante cinquanta cinquanta minuti. Quince minuti prima di a fine di furnita, cambia a torta cù un pranzu o pianu à l'altra parte.

Un pezzu diliziu deliciousu hè prestu.