Cream per a purpurinu di i siti intimi

In ogni momentu, e donne anu circatu di libbirà di u capeddu ind'è un corpu. A pelle Ssu hè sempre stata cunsiderata attrattiva, è à u sessu fieri, l'absenza di capelli facianu assai facilità in a staghjunali. Per fà questu, una varietà di metudi èranu usati - a maiò parte di stà mantene in a storia, è parechji sò sempri usati oghje. Questa hè una crema per a purpurinu di i siti intimi. Molti donne prefessu di rimette di i capelli in l'area di u biulogicu è tutti l'altri pruteziu preferanu l'usu di u sacche di depilazione.

Hè cume chì u fundatore di questa mètudu di depilazione era a fede di u faraonu egizianu Akhenaten Nefertiti. Nefertiti hè stata nutata per a so bellezza straordinaria, è hà prestu assai attenzioni à u so corpu stessu. Duranti l'excavazioni, l'archeologi arrinisceru di truvà documenti chì amparanu chì a sposa di Faraone hà aduprata a rimessa di i zoni intimi cun un compostu spiciali. À u cori di sta rimedià era una cera funnuta, cum'è a melone è u zucchinu di qualchi piante chì avianu l'effettu di l'anesthesia. Quandu più tardi, in u XVIIesimu seculu in Francia in u regnu di Louis XIV, ci fù sceltu ghjunti, chì anu stati sceltu da a pelle è eliminonu i capelli indettati. A prucedura per a depilazione era moltu dolorosa, perchè qualchì tempu, a presenza di capelli nantu à u corpu hè statu cunzidiratu di moda. Tuttavia, sta moda ùn dura micca. E donne anu circatu constantemente è di truvà più di novi metudi per a rimesse di rinunziu - u capeddu hè statu brusgiatu, crede è tagliatu. Prussicamenti tutti questi metu eranu doloroso è ùn ùn furnianu l'effett desitvatu. È à u XXu seculu, hè stata inventata una crema di depilazione. Ma per a depilazioni di a zona di u biulogicu, a crema ùn hè micca usata, perchè inclusa componente aggressivu massa. U primu fiore dulce, chì puderia esse adupratu per ogni parte di u corpu, appareva in l'anni 80 di u seculu passatu. Dopu ddu puntu, a maiò parte di e femine prefessu di aduprà u crema di depilazione in spaziu di u biulogicu.

A crema pè depilazioni di a zona intima opera da quì. I so cumpunenti attivi distrughjenu i capelli, penetrannu finu à 1 mm u fondu à a caghutula di a pelle. Questi cumpurenti potenti cuddinu di u pilu, perchè ùn hè micca struitu u capelli più grossi, à u cuntrariu di l'effettu di rasu o l'usu di l'altri medie. Dopu tanta depilazione, u capeddu chjude u ligne è magre, chì facilita assai a sera di più rinfurzà. U purche di depilazione hè ancu adattatu per l'area di u biagnu, postu chì ùn hè micca rindirizzà u pelle, ùn pruvucarà prucia, ardente è altri sensazioni avà.

Per esse liberatu efficace di i capelli indettati è ùn ne per micca male in a vostra pelle, prima di usà a crema per depilar i zoni intimi, leghjite e so urdinamentu. In u nisun casu ùn deve esse u criatu di depilatoriu di a zona di u biulogicu nantu à a pelle di più di l'indicazione in l'urdinamentu. A fine di u prucedimentu, a crema ci vole à stufa cù acqua calenta è una crema calmante aplicada à a pelle.

I dermatologi urganizzati prima di usà a sfulatura di crema per l'area di u biagnu, appliunzà una quantità à nantu à a pelle è verificate a reazione. Hè necessariu per assicurarà chì a crema ùn provoca micca irritazione è ùn ne perlegi. Solu in casu di un risurtatu pusitivu, puderete prucede à u prucedimentu di depilazione in i zoni intimi cun l'aiutu di crema di depilatoriu.