Monasteru di Rezevici


A pupulazioni di u Montenegro in a parti più grande pruprietu u Cristianu Ortodoxu. Un grandu numaru di temples è e chiese custruite quì, a storia di quandu a so tempiu antica. Molti edificatori religiosi sò sottu prutizzioni particulari di u statu è sò un postu di peregrinazione di un gran numaru di credi in parechji partiti di u mondu. Questu hè propiu u locu induve si trova u monasteru di Rezevici.

Infurmazioni ghjugna

U Monasteru di Rezevici si trova in u territoriu di u paese di Perazici in Montenegro. Per a prima volta questu locu era citenu in i cronachi di u XV sèculu, ma assai di i so strutturi eranu fundati assai prima (in u XIII sèculu). L'urìgine di u nome di u sacru hè parechje versione:

  1. in onori di u fiumu Rezhevichi chì danuta à quì.
  2. da a tribù di u stessu nome, chì era vechju ind'u questu territoriu.
  3. a causa di u ventu forte in queste locu, chì littulu "cuts" l'aria.

Storia è architettura

In principiu u monasteru di Rezevici era 3 chiese è edifizii:

  1. A Chiesa di l'Assunzioni di a Vergine Maria hè u primu bastimentu chì hè stata fundata in u 13u seculu cum'è un tributu à a memoria di l'arrestu di u Rè Stephen the First-Born. Sicondu a legenda, u rè chjamatu stu locu "benedettu", dopu avè tastatu u vinu locale.
  2. St Stephen's Church - hè stata custruita in u 1351 da i fondi di u Re di Serbiu Dusan. Sfortunatamente, ùn hà micca survivatu à l'oghje. Dopu à i razzi turchi in u XVIII seculu, a chjesa hà subitu cusì chì hè statu dicidutu di micca rinvià.
  3. Chjesa di a Santa Trinità - hè stata fundata in u 1770 in u situ di a esse chjesa di St Stephen.
  4. U bellariu , custruitu in u 1839 cù l'aiutu di l'imperatore Russu Alexander I.
  5. A casa hè abitanti, celluli monastice è l'edifici aniliarii.

I santu di u monasteru di Rezevici

I prughjetti principali di a chjesa Ortodoxa sò:

Tutti issi sordi è u monasteru di Rezevici sò u patrimoniu culturale di Montenegro è sò prutetti per l'UNESCO.

I fatti interessanti

Quandu u Monestru di Rezevici in Montenegro, i locali dicenu assai affari interessanti:

  1. Questu edifiziu religiu hè un postu preferitu per i sposi. Un gran piazzu di novu eletta un tempiu per a festa di a nuvella. E li tira a ghjente ùn hè micca solu un bonu locu, ma ancu paisaghji magnifichi è l'uppurtunità di fà stunning pictures of beauty. Da un lado di u monasteru di Rezevici pudete vedere u mari, è di l'altru - u tempiu, circundatu d'un olivaghju.
  2. E règule di visità u tempiu sò listessi cum'è in altri crescita Ortodoxa: e donne ùn deve micca ghjucchiera, pantalonidi corti è culle di notte. Ma s'ellu a so robba ùn anu micca bisognu à e prublemi, ùn avete micca avutu messu in l'intrada, duverebbe datu tuttu ciò chì avete bisognu.
  3. L'anumale pò esse acquistatu in una tenda di a Chiesa, si ponenu quì, cum'è in altri temples Montenegrin, in cuntenituri cù acqua è sabbia, situati à livelli differenti. À u liveddu più veloce, i candele sò pusendu nantu à u ripusu, è nantu à u livellu supremu - per a salute.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

Pudete ottene u Monestru Rezevici in busu da tutti i cità di cità è cità turistici di Montenegro à u Monasteru Reževići. Viaghjà indipindenti i turisti anu bisognu à passà a strada E65 / E80, adendu à i segni di strada. Da u paesi di Perazicha Ùn pudemu ghjunghje à pezu, a strada pò vedà nantu à u carte, o dumande à qualsìasi residenti lucali.

I servizii divini in u monastru si tenenu ogni ghjornu, in u sabatu è di u domu pudete piglià cumunione. Duranti u serviziu, l'omi fendu nantu à a diritta, è e donne à a manca.

In u territoriu di u Monasteru di Rezevici in Montenegro, ci hè una piccula buttrega di ricordia chì pudete cumprà prudutti d'igitori, vini monastii è raki (edità alcoólica naziunali) in buttigli.