Scansen


L'isula sueca di Djurgården hè intagliu di attrazioni . Forsi u più grande è più significativu hè u museu di l'aube-di-skansen (Skansen). U situ etnograficu rapprisenta a storia di a Svezia , finu da u XVI sèculu. è finu à questu ghjornu.

Storia di u scupertu

Scansen Park in Estocolmo hè statu apertu à i visitori l'11 d'ottobre di u 1891. U so fundatori hè Arthur Hazelius, ricreatu a vita è e cundizioni di una era passata in un terrenu relativamente chjuca di terra. U primu esposu era una vecchia casa di Mura . Oghje a cullezione di u museu hè enormu è hà più di un centu erate.

Case e manselli

In u territoriu di u museu in i palazzu di l'aria aperta sò assemblati, in quale hà statu abitata da e persone. A maiò parte di e casamenti appartene à u Medievu, ma ci sò più constructure moderni. Valuable hè u fattu chì l'ambientu chì preserva l'atmosfera di u passatu hè cunservatu in l'abitazioni. Frà l'ogettivi interessanti di Skansen sò:

  1. Quartu. L'urganizatori di u museu riiscì à ripiglierà a situazione di a cità pruvinentali sueca di u seculu XVIII. I caseri anu migliutu di diversi assentimenti di u paese.
  2. U Sirviziu di Elvrus hè un cumplessu di edifici simili à a spluta agricula di u principiu di u XIX seculu.
  3. A famiglia di Delsbue in u passatu appartine à una agricoltura prusperia. Oghje, pudete vede dui casali: nantu à l'esterna sò stati adatti cù sculture è dipinti, è in l'internu sò ricumpupati articuli di ughjettu di l'anziani pussibuli.
  4. U patrimoniu è di u giardinu di Skogaholm hè ghjornu pertendu à aristucratici ricchi. I visitori puderanu inspeccionà l'internu per i servitori, utility rooms, kitchen, guest rooms, una libreria luxuosa, un bonu parcu.
  5. A ghjesgia di Seglur , custruita in u 1729, hè specialmenti venerata è amata da i novi, perchè hè quì chì i ritimi di u casanu sò stati accunsentiti à a tradizione antica. A cerimonia hè cumanda da musice d'orgue. L'uttellu anticu hè sempre in cundizione excelente.
  6. U mulaghju di u Saami trasmetti l'atmosfera di a vita di a pupulazione uriginale di Svezia in u passatu distante.

Altre posti d'interessu

In più di i muntagni antichi, u museu porta assai ogetus interessanti:

  1. Zoo in Skansen (Stoccolma). Hè a casa di animali salvatichi è domestiusi tipichi di Svezia. Quì pudete osservà a vita di l'ouli, iperia, i golotti, orsi, capelli, pecuri, caprini, porchi, vacchi è assai altri.
  2. Souvenir chì offre una ricchezza richia di memorabilia. A maiò parte di u turista compreni prudutti artighjanali per tessili, cristara è ceramica, libri, postcoli è guidate.
  3. A casa di u veru furnisce infurmazioni nantu à e attività prughjettanu à u Museu Skansen.
  4. A spice shop attrae l'amatori di l'aranci fragari è di i dolci, chì sò prontumente cumprati da gastrunomi.
  5. L' artigliaria di certi articuli farà qualsiasi pruduttu di a vostra scelta.
  6. In una pudaria locale pudete aghjustà un pasticceria fresca è un cafè diliziosu, cumprà una piccula supply of food in a strada.
  7. U attellu di valdi di vetru dicerà a storia di fà e vesti è l'ornamenti da questu materiale.

Per a cunvenzioni di i visitatori vicinu à u museu Skansen in Svezia, l' alberghi , i cafè è oghji sò aperti. A pulitica di prezzu è una scelta maiò si sorpresa bè.

Cumu ghjunghje?

I stranieri intaressi à cumu per arrivare a Skansen in Stoccu . U trasportu publicu sarà a scelta megliu. U busu vicinu à a rotonda 44 è u nimu di tramu 7 facenu un altru in l'entrée principal à u museu. Inoltre, pudete fà un viaghju cù ferry da Slusen. Ùn si scurdanu di l'equipaggiu fotograficu, chì aiutarà à capiscia u museu Skansen in Stoccolma in a foto.