Museu di Asia Est


In u territoriu di a capitale sueca, pareanu assai musei interessanti è informattivi, quellu chì hè dedicatu à un certu tema. Fans di a cultura chinesa, japonaise o coreanara definite à u museu di l'Asia orientale, a cullezzione di quale hà tutta à circa 10000 exhibiti unichi.

Storia di u Museu di Asia Est

U bastimentu, chì nowà a colazione, hè statu custruttu in u 1699-1704 è hè stata distinata in u dipartimentu di l'armata suavetta. A ricustruzzione di l'armata meridionale di a mansarda hè stata fatta da l'architettu reale Nicodemus Tessin. In u mezzu di u XIX seculu, i piani sò stati sustituiri quì, è in u 1917 u bastimentu hà acquistatu u so modellu mudernu.

U fundatore di u Museu d'Asia Est è l'archeologu suec Johan Andersson, chì hà spent much time in l'expedizioni in Cina, Corea, Giappone è l'India. Escezie sò purtati da i so viaghji, è servinu cum'è a basa di a cullizzioni. A apertura ufficiale di u Museu di l'Asia Estrave hè stata aduprata in u 1963, è da u 1999 hà diventatu unu di i musei naziunali di a cultura mundiale.

Attività di u Museu di Asia Est

Oghje, issa cullizzioni hà 100 mil esposi, una parti significativa di quale hè dedicata à l'archeologia è l'arte di a Cina. Grazie à i donne individuali generosu, a gestione di u museu Asiaticu Orientale hà sappiutu a cumpiazione di a cullizzioni cù esibiti da Korea, l'India, u Giappone è i paesi di l'Asia Suduescu. Ci hè una richissima biblioteca, chì cumpresi:

U museu di Asia Est ha antichi artefatti, chì donu à u Rè Gustav VI Adolf di Svezia. Era ancu un addevu ardenti di l'archeologia è di a storia.

À u principiu di u 1940, una grossa gruta fù custruita in u museu di l'Asia di l'Asiaticu per i capelli navali suciei è i navali, chì puderanu serve com'è rifughju di bomba durante a guerra. U so area hè 4800 sq.m. Questa coba hè stata utilizata per esse tistimonii tempuranee tempuranee. Per esempiu, in u 2010-2011 una parti di l'Armata terracotta hè statu exhibita quì, è era pussibule di vede 315 ogetti cullucati da cinqui enterri imperiales, 11 musei mundiale è una documenti di scavi in ​​Pruvincia di Shaanxi.

In più di l'urganizazione di exhibizioni, u persunale di u museu di l'Asia orientale si conduce a ricerca scientifica, hà impegnatu in l'educazione è a publicazione di publicazioni scientifichi. Ci hè una buttrega di u duminiu è u museu "Kikusen" in u territoriu. In a vicinanza immediata di u Museu di l'Asia Est, hè a Chiesa di Sheppsholmmen (Skeppsholmskyrkan) è u Museu d'Arte Moderna, chì cuntene una cullizzioni di pittura, sculture è fotografia.

Cumu fà ricerverà u Museu di Asia Est?

Per fà cunnosce una grande cullizzioni di antichi artefatti, avete bisognu à andà à a parti sud-est di Stoccolma. U museu di Asia orientale hè situatu à l'isula di Sheppsholmen, circa 1 km da u centru di a capitale. Se passassi nantu à a strada Sodra Blasieholmshamnen, dopu in u destinazione si pò esse massimu à 15 minuti. À 100 m da quì ci hè un bus stop di Stoccolma Östasiatiska museet, a quale hè pussibule per adurà per una via №65.

U più veloce per arrivare finu à u museu Asiaticu orientale hè cù taxi. Dopu à u centru di a capitale nantu à a strada Sodra Blasieholmshamnen, in u locu bellu, pò esse in 5 minuti.